75% chance for pige!?Hmm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2009

E der andre der ik har kunne få kønnet at vide?

Vi er lige kommet hjem fra scanning, og fik at vide vi har et rigtigt fint og sundt barn, med en lidt stor mave!!griner..  Men hun sagde 'jeg kan ik gi nogen garanti, men jeg kan sige 75% chance for det er en pige!' .. Hvor sikker er man så lige!?

Stine 20+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

mek-83

Hejsa.

Skal selv til MD scanning her på tirsdag og håber at få kønnet afvide, frygter lidt at få samme besked som dig for så tror jeg bare ikke jeg tør tro på det.

Hvis jeg få det svar ville jeg nok betale mig til en køns scanning da jeg ikke ville tror på det, tror det er svært at vende sig til det er et køn og så pluselig er noget andet, selvom det jo er samme barn.

Lidt ligesom Rosa her inde

Anmeld

17. december 2009

Hehe... Har Rosa's barn ændret køn!?  Det har jeg slet ik fået læst mig til..  Ja, det må da være lidt underligt!

Men uanset om vi havde fået kønnet at  vide eller ej, så havde vi valgt 3D scanning alligevel! Synes det er vildt imponerende hvad man kan se, så det ville vi ik undværer!  Der får vi det vist også lidt mere præcist at vide!

Stine 20+1

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe... Har Rosa's barn ændret køn!?  Det har jeg slet ik fået læst mig til..  Ja, det må da være lidt underligt!

Men uanset om vi havde fået kønnet at  vide eller ej, så havde vi valgt 3D scanning alligevel! Synes det er vildt imponerende hvad man kan se, så det ville vi ik undværer!  Der får vi det vist også lidt mere præcist at vide!

Stine 20+1

Jamen jeg kan da hilse og sige at vi fik afvide at det med 99% chance var en pige... Men til MDscanningen siger hun så at jeg nok skal stoppe med at kalde min søn for "hun"...

Rosa - med en lille Jonathan på vej 21+4

Anmeld

17. december 2009

Koen.

Tilmeldt skriver:

E der andre der ik har kunne få kønnet at vide?

Vi er lige kommet hjem fra scanning, og fik at vide vi har et rigtigt fint og sundt barn, med en lidt stor mave!!griner..  Men hun sagde 'jeg kan ik gi nogen garanti, men jeg kan sige 75% chance for det er en pige!' .. Hvor sikker er man så lige!?

Stine 20+1

hej vi fik næsten samme besked at vide til skanning.. At det var næsten 100 en pige men hun ville ikke give en garanti man blir lidt i tvivl hvorvidt man tør købe noget i lyserødt eller ej knus tanja 22+5

Anmeld

17. december 2009

Vidunderligeunger

det er vel áltid nemmere at garantere at det er en dreng?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.