Sne, børn og busser uden seler....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. december 2009

ekzunz

Mine 2 skønne unger skal med børnehaven i teatret imorgen. Vi bor i Skævinge - teatret ligger i Ishøj. De skal køre i stor bus uden seler, og det er jeg altså ikke helt sikker på jeg synes er en fantastisk ide i det her vejr.

Vi bor i Nordsjælland, så det er ikke her sneen er værst, men vi har da 10-15 cm og sneen vælter fortsat ned og imorges tog det mig 1 1/2 time at køre på arb. mod normalt 35 min.

Men jeg ved jo også at jeg ikke kan forvente at få mine børn passet hvis de ikke skal med bussen, så jeg vil blive nødt til at ringe og bede om fri/hjemmearbejdsdag (ikke populært) imorgen tidlig.

Er jeg totalt hysterisk eller hva???? Jeg er i 7 sind....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Seno

Jeg forstår dig udemærket !

Var selv med bussen idag og selvom de er så store og tunge så står de ikke helt fast i dette vejr - heller ikke selvom de kun kører med 20-30 km/t...Selvfølgelig vælter bussen ikke - men de kan hurtigt falde ned fra sædet og slå sig på vejen.

Synes heller ikke det er forsvarligt af børnehaven at tage afsted hvis det bliver ved med at sne, jeg strandede på banegården idag fordi busserne sad fast og ikke kunne køre længere, og hvad så med børnene hvis det sker ? Sidder de fast så er der jo ingen hjælp at hente i lang tid...

Anmeld

17. december 2009

ekzunz

Jeg har heldigvis fået kringlet en hjemmearbejdsdag!! Det er bare super-skønt ikke at skulle sende ungerne ud i sne-trafikken.

Så nu vil jeg sætte nogle boller i ovnen og se om jeg kan få lidt arbejde fra hånden....

Anmeld

17. december 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Jeg har heldigvis fået kringlet en hjemmearbejdsdag!! Det er bare super-skønt ikke at skulle sende ungerne ud i sne-trafikken.

Så nu vil jeg sætte nogle boller i ovnen og se om jeg kan få lidt arbejde fra hånden....

Uhh søde hvor kan jeg følge dig   Havde det ligesådan da mine store unger var små ,,,   Der er vist noget med at man ikke må spændes fast i busser pga risikoen for brand hvis bussen kører galt  Så det er et valg lidt mellem pest og kolera ,,,   Dejligt du kunne arbejde hjemme

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sådan  som det er idag, vil jeg da tro at deres tur til teatret bliver udskudt... Nu er kl. næsten 8 og jeg skal køre til Køge, når Tom kommer hjem. Det syntes jeg ikke er fedt. men jeg SKAL på arbejde idag...

Men når det er sagt, så vil jeg tro at bussen ville køre MEGET MEGET langsomt. Nu har jeg jo prøvet at være på glatbane med bus og man skal køre MEGET MEGET MEGET langsomt for ikke at skride ud, så det vil tage hele dagen at komme derind. Så seler eller ej, der ville ikke ske børnene noget ved en kollition.

stort kram i sne-helvede (i morgen, hvis vejene er ryddede sne-himlen )

Anmeld

17. december 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Sådan  som det er idag, vil jeg da tro at deres tur til teatret bliver udskudt... Nu er kl. næsten 8 og jeg skal køre til Køge, når Tom kommer hjem. Det syntes jeg ikke er fedt. men jeg SKAL på arbejde idag...

Men når det er sagt, så vil jeg tro at bussen ville køre MEGET MEGET langsomt. Nu har jeg jo prøvet at være på glatbane med bus og man skal køre MEGET MEGET MEGET langsomt for ikke at skride ud, så det vil tage hele dagen at komme derind. Så seler eller ej, der ville ikke ske børnene noget ved en kollition.

stort kram i sne-helvede (i morgen, hvis vejene er ryddede sne-himlen )

Jeg har lige ringet til børnehaven og fortalt at de holder fri - og så spurgte jeg lige om teater-turen ville blive aflyst - og den bliver ikke aflyst!

Så nu er jeg endnu mere glad for min hjemmearbejds-hygge-

dag...

God køretur til Køge. Det er da ikke den sjoveste tur en dag som idag....

Anmeld

17. december 2009

UngMor83

Forstår dig godt

Har en søn der kører i bus to gange om dagen, til og fra skole... Var heller ikk vild med det her til morgen, men drengen insisterede.

Anmeld

17. december 2009

ekzunz

17. december 2009

ekzunz

Mammi ,,, skriver:

Uhh søde hvor kan jeg følge dig   Havde det ligesådan da mine store unger var små ,,,   Der er vist noget med at man ikke må spændes fast i busser pga risikoen for brand hvis bussen kører galt  Så det er et valg lidt mellem pest og kolera ,,,   Dejligt du kunne arbejde hjemme

Ja - det er nemlig super-skønt at det kunne lade sig gøre at blive hjemme!!!! Især nu hvor jeg har hørt at turen ikke er aflyst...

Jeg bliver vel nødt til at arbejde lidt - meeeeen der skal da også være plads til lidt julehygge....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.