Feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. december 2009

snefnug

Hej allesammen

Hvor er det grænsen for feber går, Oliver´s temperatur her til aften er 37,9, men har han feber??. Synes selv at man ikke har feber før den er over 38,0, men jeg er i tvivl om det er rigtigt.

Knus gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Mormilla

Jeg kigger mere på hvordan min søn har det. Fordi nogen gange kan de ha det super men ha feber og andre gange har de det meget skidt. Men når han begynder at nærme sig de 39 så kalder jeg det feber. 38 så kanlder jeg det en forhøjelse. Men går nu mere efter hvordan han har det

Anmeld

16. december 2009

helora

Vi har feber når kropstemperaturen overstiger 37,5 grader, så en lille smule feber har han.

Anmeld

16. december 2009

snefnug

Tak for svaret.

Jeg målte ogsåå kun hans temperatur, fordi og han er meget snotte og er pylret og virkede varm. Jeg tog hans temperatur for finde ud af om hans pylren skyldtes at han ikke havde sovet så meget til middag, eller er mere syg end bare end snottet næse

Anmeld

16. december 2009

Mormilla

snefnug skriver:

Tak for svaret.

Jeg målte ogsåå kun hans temperatur, fordi og han er meget snotte og er pylret og virkede varm. Jeg tog hans temperatur for finde ud af om hans pylren skyldtes at han ikke havde sovet så meget til middag, eller er mere syg end bare end snottet næse

Måske begge dele. Men gir du ham saltvand`s dråber i næsen? Fordi så kan du undgå at han får ondt i han`s bette øre...

Go bedring med ham

Anmeld

16. december 2009

snefnug

Mormilla skriver:

Måske begge dele. Men gir du ham saltvand`s dråber i næsen? Fordi så kan du undgå at han får ondt i han`s bette øre...

Go bedring med ham

Nej jeg giver ham ikke saltvandsdråber, men han har heldigvis aldrig haft problemer med ørerne, jeg frygter mere at hhan skal blive forkølet, da han så har en tendens til at få falsk stubehoste

Anmeld

17. december 2009

Mormilla

snefnug skriver:

Nej jeg giver ham ikke saltvandsdråber, men han har heldigvis aldrig haft problemer med ørerne, jeg frygter mere at hhan skal blive forkølet, da han så har en tendens til at få falsk stubehoste

Okay håber ikke at han bliver det

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Liam har lige været forkølet og var selv nervøs for at han havde feber (pylret er man jo)

Men så længe den er under 38,3 og ikke i længere tid end 3 dage og der ikke forekommer nakkestivhed etc., så er der ikke noget at være bekymret for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.