Vis mig jeres unger i sne'en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.660 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Syntes da nu hvor det vælter ned fra oven at vi skal se nogle billeder af børn i sne'en...

Frederic har taget sit første møde med sne, med stor glæde. Vi stod længe i hans vindu til morgen og så det sne. Da vi skulle afsted til dp, stod han længe og bare kigged med et stort smil.

Så mor måttte ned at købe en kælk, så vi kunne komme ud når jeg havde hentet ham i dp.

Han vælted godt nok af kælk op til flere gange og landed med hovedet dybt begravet i sne 3 gange. Tænkte at nu sætter han sgu i et skrig, men inden mor her nåed at redde ham op - kom han selv op - rysted på hovedet - sagde adr og efterfuldt af et: meget mere, mere mere...

1. glad dreng med smil i øjnene, elsker sne

2 . hans 1 møde i morges med sne.

3. sagde du snebold kamp, moar? skal lige lave en...

4 hm.. det kommer deroppe fra..

5. ligner en der er vant til at gå i sne, ingen bekymring.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

NØJ nogle skønne billeder!

Jeg må vente til næste år med at komme sne+børn billeder ind hun skal lige ud først, og så tror jeg ikke hun skal direkte fra mavsen ned i den kolde sne

Anmeld

16. december 2009

Caroline86 skriver:

NØJ nogle skønne billeder!

Jeg må vente til næste år med at komme sne+børn billeder ind hun skal lige ud først, og så tror jeg ikke hun skal direkte fra mavsen ned i den kolde sne

takker...

Det jo lige at fange ham på rette tidspunkt, med hansker, kælk og en knægt der styrter rundt. Et hit var at ligge på maven og lave engle i sne'en.

Skidt, så laver vi bare en omgang mere sne - børne billeder til næste år... Måske du kan oprette et emne: 'Maver i sne'en...' Frederic var 3 mdr sidste år i dec, så der fikk han ikke meget ud af det. Var der overhovedet sne?

Anmeld

16. december 2009

Joan ( Smallie )

Her er mine unger vi er lige ude og køre lidt bobslæde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Frederic's moar skriver:

takker...

Det jo lige at fange ham på rette tidspunkt, med hansker, kælk og en knægt der styrter rundt. Et hit var at ligge på maven og lave engle i sne'en.

Skidt, så laver vi bare en omgang mere sne - børne billeder til næste år... Måske du kan oprette et emne: 'Maver i sne'en...' Frederic var 3 mdr sidste år i dec, så der fikk han ikke meget ud af det. Var der overhovedet sne?

kan faktisk ikke huske om det var noget sne sidste december Sikkert ikke!

Men ja...måske skal jeg lave en stor flot gravid sneengel Er nok ikke nemt at lave sneengel på maven.. skal nok være på ryggen! Men så kommer jeg bare aldrig op igen

Anmeld

16. december 2009

Joan ( Smallie ) skriver:

Her er mine unger vi er lige ude og køre lidt bobslæde

ren hygge...... Ville prinsessen godt være med ude i det vejr, eller sne'te det ikke så meget...

Anmeld

16. december 2009

Joan ( Smallie )

Frederic's moar skriver:

ren hygge...... Ville prinsessen godt være med ude i det vejr, eller sne'te det ikke så meget...

Vi bor uden for Viborg og bi har slet ikke fået noget sne i løbet af dagen. Men ja hun ELSKER at være ude. Heldigvis er begge mine unger rigtig ude børn lige som deres forældre.. Men det kommer jo helt af sig selv de bliver slæbt med ud og har ikke rigtig noget valg..

Anmeld

16. december 2009

Caroline86 skriver:

kan faktisk ikke huske om det var noget sne sidste december Sikkert ikke!

Men ja...måske skal jeg lave en stor flot gravid sneengel Er nok ikke nemt at lave sneengel på maven.. skal nok være på ryggen! Men så kommer jeg bare aldrig op igen

.. tror også engle bliver 'lavet' på ryggen...

Så må du lige have kodet nr til mobilkran service på din mobil..

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Frederic's moar skriver:

.. tror også engle bliver 'lavet' på ryggen...

Så må du lige have kodet nr til mobilkran service på din mobil..

hihi.. ja, eller jeg må tage Daniel med ud, så han kan samle hvalen op når den er færdig med at plaske rundt i sneen

Anmeld

16. december 2009

Joan ( Smallie ) skriver:

Vi bor uden for Viborg og bi har slet ikke fået noget sne i løbet af dagen. Men ja hun ELSKER at være ude. Heldigvis er begge mine unger rigtig ude børn lige som deres forældre.. Men det kommer jo helt af sig selv de bliver slæbt med ud og har ikke rigtig noget valg..

utroligt som det skifter rundt omkring i landet... Fyn har nærmest fået forbud mod al unødvendig kørsel...

Frederic elsker også at være ude, dejli med sådan nogle børn..

Glæder mig slet ikke at skulle på arbejde i morgen 11.30-22, kører for Dansk Autohjælp - så vi har nok at se til. Heldigvis haft fri idag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.