(marts) Besøgt dp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. december 2009

zille_87

I dag var vi på besøg i den DP Isabella er blevet tilbudt pr. 15 januar, og det var bestemst ikke hvad vi havde forventet  

Hun var en underlig en og virkede meget usikker i alt hvad hun sagde (selvom hun dog har været DP i 20 år) hendes hjem var meget mørkt og deprimerende, beskidt og efter min mening ikke særlig børnevenligt, eks. havde hun en trappe til første sal hvor der ikke var gitter for
Vi har besluttet at vi vil bede om en anden DP også selvom det måske indebære at Isabella først kan komme i DP til februar..
Min mavefornemmelse siger at der skal Isabella bare ikke være, så sådan bliver det...

Desværre er bare slet ingen VG pladser i byen før tidligst til maj (også er det ikke engang sikkert at der er ledige pladser øv)

Vh Cille

Isabella 120309 & Emil 010903

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, hvor irriterende, at dp ikke var som I havde forventet. Det lyder nu heller ikke som en godt sted - mærkeligt, at der ikke var gitter for trappen. Kommunen kommer hjem til en for, at godkende en som dp og der er visse regler som man skal opfylde bla. gitter for trappen.

Det vigtigste er, at I har mavefornemmelsen med og kan godt forstå, at I vil sige nej for, at få en anden plads. Man skal ikke bare nøjes når det gælder ens børn.

Kh. Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.