Amning og sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.762 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. december 2009

MorTilGustav

Hej allesammen
Jeg tror desværre der er sygdom rundt og hjørnet for mit vedkommende og kom i den forbindelse til at tænke på hvordan det så lige er med amning.. Er det forsvarligt at amme den lille når man har feber?  På den anden side må man jo smitte ham uanset hvad når man er tæt på ham konstant..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Nybagt mor

Følger lige med - vil jeg også gerne vide

Anmeld

16. december 2009

Lone Jakobsen

jeps...du må gerne amme når du er syg.

jeg ammede Rasmus mens jeg var syg af influenza

Anmeld

16. december 2009

Mca<3

Cecilia84 skriver:

Hej allesammen
Jeg tror desværre der er sygdom rundt og hjørnet for mit vedkommende og kom i den forbindelse til at tænke på hvordan det så lige er med amning.. Er det forsvarligt at amme den lille når man har feber?  På den anden side må man jo smitte ham uanset hvad når man er tæt på ham konstant..

Vigtigt du ammer hvis du feks har influenza ,, Så får baby nemlig anti stofferne den vej

Anmeld

16. december 2009

Kloster

Mammi ,,, skriver:

Vigtigt du ammer hvis du feks har influenza ,, Så får baby nemlig anti stofferne den vej

Enig!!

Am am am....

Anmeld

16. december 2009

BinaMor

Ja, så snart en baktie kommer nær din krop danner den "forsvars medicin" som også ryger i mælken. så hellere am end lade være. så er sandsynligheden mindre for at bebs også blir dårlig

Anmeld

16. december 2009

MorTilGustav

Pyha, dejligt at høre! Mange tak for svar! Nu er jeg tryg igen

Anmeld

17. december 2009

JustAnotherName

Jeg ammer også og har lige været syg - så ja!
De små skal jo stadig have deres mad, og min datter dur slet ikke til at tage mad (nok) af flaske, da hun kun har været vant til at blive ammet. Så hun ville jo mangle, hvis jeg pludselig ikke ammede hende, fordi jeg var syg.
Men en helt anden sag er dog, at det kan være mindre sjovt at skulle drage omsorg og amme, når man ikke selv er helt på toppen
Men som mor klarer man det altid alligevel, uanset hvor skidt man så har det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.