Toiletsæde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg skal til, at anskaffe et toiletsæde til vores toilet, så min dreng kan begynde, at sidde på toilettet. Han er 2 år og 2 mdr. og er begyndt, at vise interesse for det. Han tissede for første gang på det i går

Skal jeg købe et almindeligt toiletsæde i børnestørrelse uden trappe eller med trappe - hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Valle81

MoarHvidovre skriver:

Jeg skal til, at anskaffe et toiletsæde til vores toilet, så min dreng kan begynde, at sidde på toilettet. Han er 2 år og 2 mdr. og er begyndt, at vise interesse for det. Han tissede for første gang på det i går

Skal jeg købe et alminde toiletsæde i børnestørrelse uden trappe eller med trappe - hvad er jeres erfaringer?

Hejsa,

Jeg købte bare sådan en indsats til under brættet i Bilka for 40 kr.¨

Jeg valgte uden stige, da jeg alligevel selv skulle ud og tage bukserne ned, og tørre hende, og så kunne jeg jo lige så godt også løfte hende derop:0)

Anmeld

16. december 2009

TbCp

Hejsa,

Jeg købte bare sådan en indsats til under brættet i Bilka for 40 kr.¨

Jeg valgte uden stige, da jeg alligevel selv skulle ud og tage bukserne ned, og tørre hende, og så kunne jeg jo lige så godt også løfte hende derop:0)

Samme her
Dog købt i Kvickly i stedet

Anmeld

16. december 2009

Valle81

TbCp skriver:

Samme her
Dog købt i Kvickly i stedet

Jep, for man skal alligevel i lang tid tjekke at bukserne at kommet langt nok ned, ellers tisser de jo på alt tøjet, og med drenge skal man lie være sikker på at tissemanden peger ned og ikke alle mulige andre steder:0)

Og når de er gamle nok til at kunne de ting, så er de store nok til selv at kravle op og ned:0)

Anmeld

16. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Super. Tak. Så må jeg ud og købe sådan et

Anmeld

16. december 2009

Camilla_a

Frey har en med trappe som vi har købt i bilka. Han bruger den meget, det er dog ikke altid han laver noget, men bliver bare så stolt over han selv kan gå toilettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.