Ideer til festen??? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.966 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. december 2009

LMM

Hej

Sidder her og tænker på den store fest for vores lille søn. Men mangler lidt sjove og skønne ideer.

Vores søn skal navngives og Vi har planer om at holde åben hus/havefest til sommer, da vi er over 100 når familien er samlet! den skal så holdes i mine svigerforældres have, vi vil sætte et telt op og så borde rundt i haven og i telt, vi vil gerne lave temaet blå vi have snakket om at severe pålægskagemand og blå cupcaks til kaffen!

Er der nogen der har ideer? til pynt, mad o.s.v også gerne modsat af det jeg har skrevet bare vi kan være omkring 100 pers. og at det ikke bliver for dyrt

Send gerne billeder og fortæl om jeres dag (både navngivningsfest og barnedåb) så vi kan dele lidt sjove og skønne ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Lullaby

Sutteflaskelys? De er hammersøde

Anmeld

17. december 2009

LMM

MorpåSjælland skriver:

Sutteflaskelys? De er hammersøde

ja dem har jeg set de er vildt søde

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Her er et billede fra min søns navngivningsfest. Det er lidt svært at se,

Men vi havde det traditionelt lyseblåt.

Med hvide roser og hvide bloklys, på bordene var der konfetti med ordet "baby" stjerner og små sutteflasker.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. december 2009

LMM

RikkeØ skriver:

Med hvide roser og hvide bloklys, på bordene var der konfetti med ordet "baby" stjerner og små sutteflasker.

Det ser rigtig flot ud enkel lige min stil.

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
RikkeØ skriver:

ej hvor er det bare fint

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LMM skriver:

Hej

Sidder her og tænker på den store fest for vores lille søn. Men mangler lidt sjove og skønne ideer.

Vores søn skal navngives og Vi har planer om at holde åben hus/havefest til sommer, da vi er over 100 når familien er samlet! den skal så holdes i mine svigerforældres have, vi vil sætte et telt op og så borde rundt i haven og i telt, vi vil gerne lave temaet blå vi have snakket om at severe pålægskagemand og blå cupcaks til kaffen!

Er der nogen der har ideer? til pynt, mad o.s.v også gerne modsat af det jeg har skrevet bare vi kan være omkring 100 pers. og at det ikke bliver for dyrt

Send gerne billeder og fortæl om jeres dag (både navngivningsfest og barnedåb) så vi kan dele lidt sjove og skønne ideer

der er masser af sider med inspiration, hvis du søger på google

Her er den første der lige kom frem med søgeord "barnedåb pynt"

http://www.festtema.dk/shop/barnedaab-46c1.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.