Kender ikke mærket, men har du prøvet at google på det?
Jeg er bestemt heller ikke mærkedyr, men havde jeg pengene, så ville jeg nok være det mere, men med fokus på kvalitet og ikke navn.
De senere år er jeg nu blevet meget mere kvalitetsbevidst og giver gerne pengene for det, hvis jeg kan se en fordel i design og kvalitet (at begge dele holder år frem). Langt hovedparten af min garderobe er nu helt "alm" tøj fra H&M o.lign.
Mht Tristan er det lidt det samme. Der fåes rigtig meget smart tøj i H&M (som er favoritbutikken), men jeg køber gerne lidt mærketøj til ham, når det er på tilbud, da det jo skiller sig lidt ud fra det andet ;)
Desuden har vi jo den lille fordel, at vi får tilsendt tøj fra England af familien, og de køber somregel i et af de kandte mærker, så derigennem får vi også lidt specielt tøj.
En anden fed ting, mht England er, at ét af de mærker der er "mainstream" (og dermed superbilligt), findes ikke herhjemme. Så når vi er derovre køber vi en god mængde til ham i det mærke. Så har vi noget tøj, der både skiller sig lidt ud og samtidig er superbilligt.
Knus
Rikke
Anmeld