Mærke vare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.815 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2008

Slettet

Hei moderne kvinder!

Jeg er for at sige det pænt ikke særlig godt inde i hvad som er kendte mærker og ikke. Så jeg ville høre jer efter om I kender taskemærket "Nine west" da jeg var i Ny York købte jeg nemlig en taske som jeg bare elsker og så har jeg spekuleret over om den var en mærkevare eller ej?
Jeg handler det meste af mit tøj på ellos.com, det er dejligt nemt og så bruger jeg en størelse mindre dér end jeg gør alle andre steder! ;) Sidste jeg fik en pakke fra dem havde de så sendt en lille folder med hvor der stod særlige tilbud til vores bedste kunde! Hmm Der skal vist lige gå noget tid før jeg handler dér igen hihi :$

Kh Annie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2008

rlyn

Kender ikke mærket, men har du prøvet at google på det?

Jeg er bestemt heller ikke mærkedyr, men havde jeg pengene, så ville jeg nok være det mere, men med fokus på kvalitet og ikke navn.

De senere år er jeg nu blevet meget mere kvalitetsbevidst og giver gerne pengene for det, hvis jeg kan se en fordel i design og kvalitet (at begge dele holder år frem). Langt hovedparten af min garderobe er nu helt "alm" tøj fra H&M o.lign.

Mht Tristan er det lidt det samme. Der fåes rigtig meget smart tøj i H&M (som er favoritbutikken), men jeg køber gerne lidt mærketøj til ham, når det er på tilbud, da det jo skiller sig lidt ud fra det andet ;)
Desuden har vi jo den lille fordel, at vi får tilsendt tøj fra England af familien, og de køber somregel i et af de kandte mærker, så derigennem får vi også lidt specielt tøj.
En anden fed ting, mht England er, at ét af de mærker der er "mainstream" (og dermed superbilligt), findes ikke herhjemme. Så når vi er derovre køber vi en god mængde til ham i det mærke. Så har vi noget tøj, der både skiller sig lidt ud og samtidig er superbilligt.

Knus
Rikke

Anmeld

13. januar 2008

Hejren

http://www.ninewest.com/n/

Kender ikke mærket, men ovenstående er et link til deres netshop:) Så kunne ellos (som jeg også bruger) få en pause:D

Anmeld

13. januar 2008

Smølf

Hej Annie,

Jeg kender godt mærket... Købte et par Nine West stiletter i Illum for nyligt. Er meget glad for dem:). Jeg tror at illum er lidt kræsne med hvilke mærker de fører, så mon ikke det er et udmærket mærke?

Kh Netapige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.