Malou endelig født..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.645 visninger
36 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Mist

Så skete det... Malou kom op på maven d. 15. dec 2009 kl 19:04... Det er så det er overstået.. Bare det ikke er en drøm og jeg skal igennem de smerter igen ...

Vejer 3560 gram

Måler 50 cm

knus en lettede mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Sulajma

Tillykke med den smukke lille prinsesse !!
- hvor er hun fin

Anmeld

16. december 2009

Ox.

Hvor er hun smuk!

Stort tillykke! Var det en rigtig hård omgang?

Anmeld

16. december 2009

Mist

Sussie&Lilje skriver:

Hvor er hun smuk!

Stort tillykke! Var det en rigtig hård omgang?

Jeg ville lyve hvis jeg sagde det ik gjorde ondt, men det tog 5 timer inkl. presseveer... Så det gik forholdsvis hurtigt..

Anmeld

16. december 2009

Ox.

norby skriver:

Jeg ville lyve hvis jeg sagde det ik gjorde ondt, men det tog 5 timer inkl. presseveer... Så det gik forholdsvis hurtigt..

Ja det var da en hurtig omgang, dejligt!

Hvis ikke det havde været for epiduralen havde jeg heller ikke holdt i 27 timer hehe ..

Klarede du det uden smertestillende så?

Anmeld

16. december 2009

Mist

Sussie&Lilje skriver:

Ja det var da en hurtig omgang, dejligt!

Hvis ikke det havde været for epiduralen havde jeg heller ikke holdt i 27 timer hehe ..

Klarede du det uden smertestillende så?

nej fik osbedøvelsen i ryggen men nåede ikke og få glæde af den da jeg allerede havde åbnet mig 10 cm. så det ku egentlig ha været lige meget men det fandt vi først ud af efter jeg havde fået den lagt.

jeg lå 27 ½ time med min første.. Så ved hvor hårdt det er, og med nr. 2 lå jeg 7 timer 53 min.. og her 4 timer og 49 min. Så jeg klager bestemt ikke, Men nu er det os slut.. Ikke flere børn her.. NIKS.

Anmeld

16. december 2009

Ox.

norby skriver:

nej fik osbedøvelsen i ryggen men nåede ikke og få glæde af den da jeg allerede havde åbnet mig 10 cm. så det ku egentlig ha været lige meget men det fandt vi først ud af efter jeg havde fået den lagt.

jeg lå 27 ½ time med min første.. Så ved hvor hårdt det er, og med nr. 2 lå jeg 7 timer 53 min.. og her 4 timer og 49 min. Så jeg klager bestemt ikke, Men nu er det os slut.. Ikke flere børn her.. NIKS.

Nej det nåede du da godt nok ikke så, men puha du har da også været igennem dit nu da!

Anmeld

16. december 2009

DK

Tillykke. Hvor ser hun dejlig ud!!

Anmeld

16. december 2009

benthe :-)

tillykke
hvor ser hun sød ud..
god jul

Anmeld

16. december 2009

Jemion

Tillykke med Prinsessen.. Hvor er hun bare en lille smuk pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.