(marts) Sikke en dag - 3 fantastiske ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej tøser

Der er sket 3 fantatiske ting idag og jeg er bare så glad

1. I formiddags havde vi besøg af en taksator for forsikringsselskabet, da vi i fredags fik konstateret, at den ene vandlås i vores køkkenbrønd udenfor var gået i stykker. Opvaskermaskinen ville ikke lukke vand ud og det gik op i vores køkkenvask  Det er så fikset midlertidigt. Vi har fået GODKENDT, at vi kan udskiftet vores køkkenbrønd via forsikringen som ellers ville have kostet os ca 15,000 kr.

2. Jeg har været i løbende dialog med Luka's vuggestue og pladsanvisningen omkring plads til Lina. Pladsanvisningen har ikke været til, at hugge og stikke i og hun var i går nr. 17 på ventelisten til hele insitutionen (de kunne ikke oplyse mig om hvad nr. hun realt var til vuggestuen). Idag kunne vuggestuen så fortælle mig, at jeg har FÅET PLADS til Lina som ønsket den 1/2-2010 nede ved Luka. Det er bare så FANTATISK og jeg bare så GLAD

3. Luka er begyndt, at vise interesse for, at komme op og sidde på toilettet når han får bleen af og i dag, så tissede han for første gang på toilettet. Han var bare så stolt - mors store dreng (han er 2 år og 2 mdr.)

Det var lidt om min dag og jeg svæver stadigvæk

Kh. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Mca<3

Hele 3 ting på en gang ,, Det går virkelig ikke   Hvor er det super at høre i har været så heldige ,,,  Sgu rart når man har medvind ,,  Måske det bliver jeres nytårs fortsæt   Krydser fingre for vi får den rigtige vuggestue når det bliver vores tur .

Anmeld

16. december 2009

Muffinmus

fedt, det lyder da abre som alletiders nyheder på alle kanter

Og det med bleen er stort, vi var lykkelige her for noget tid siden da vores knægt lavede stort på potten for første gang og ikke bare tissede:-)

Anmeld

16. december 2009

Diana...

Hvor fedt. Det var da bare en super dag 

Kram

Anmeld

16. december 2009

MoarHvidovre

Mammi ,,, skriver:

Hele 3 ting på en gang ,, Det går virkelig ikke   Hvor er det super at høre i har været så heldige ,,,  Sgu rart når man har medvind ,,  Måske det bliver jeres nytårs fortsæt   Krydser fingre for vi får den rigtige vuggestue når det bliver vores tur .

Nej, det går virkelig ikke, ha ha ha  

Ja, det er rart med medvind og igår kunne jeg flyve, og var bare så glad. Det vigtigste var, at Lina har fået plads ved Luka. Det ville være så synd for hende, hvis hun skulle have været i en anden vs for, at blive flyttet ned til Luka 2-3 mdr. efter. Hun kender huset, personalet, de andre børn mv. Så der faldt en sten fra mit hjerte

Hvornår har I søgt plads fra?

Anmeld

16. december 2009

MoarHvidovre

MariaE skriver:

fedt, det lyder da abre som alletiders nyheder på alle kanter

Og det med bleen er stort, vi var lykkelige her for noget tid siden da vores knægt lavede stort på potten for første gang og ikke bare tissede:-)

Ja, det er bare stort når de "gør" selv på toilettet. Nu må jeg ud og købe et toiletbræt, så det bliver mere "indbydende" for ham, at sidde derude

Anmeld

16. december 2009

MoarHvidovre

DianaMoar skriver:

Hvor fedt. Det var da bare en super dag 

Kram

En fantastisk dag og jeg flyver stadigvæk

Anmeld

16. december 2009

Mca<3

MoarHvidovre skriver:

Nej, det går virkelig ikke, ha ha ha  

Ja, det er rart med medvind og igår kunne jeg flyve, og var bare så glad. Det vigtigste var, at Lina har fået plads ved Luka. Det ville være så synd for hende, hvis hun skulle have været i en anden vs for, at blive flyttet ned til Luka 2-3 mdr. efter. Hun kender huset, personalet, de andre børn mv. Så der faldt en sten fra mit hjerte

Hvornår har I søgt plads fra?

Vi har søgt plads fra 1 marts i 3 forskellige institutioner herude i landsbyen   Fniss ,,   Det står jo skidt til med pladser i Hillerød kommune så det skulle være lige så heldigt som at vinde i lotto

Anmeld

16. december 2009

MoarHvidovre

Mammi ,,, skriver:

Vi har søgt plads fra 1 marts i 3 forskellige institutioner herude i landsbyen   Fniss ,,   Det står jo skidt til med pladser i Hillerød kommune så det skulle være lige så heldigt som at vinde i lotto

Der er heller ikke længe til - puha - vores unger bliver store.

Er det ikke pasningsgaranti i Hillerød? Det er der her i Hvidovre. Så man vil altid få passet sit barn den dato man har søgt, men ikke nødvendigvis i den institution man har søgt. Hvis man får en man ikke har søgt kan man stå som overflytning.

Anmeld

16. december 2009

Mca<3

MoarHvidovre skriver:

Der er heller ikke længe til - puha - vores unger bliver store.

Er det ikke pasningsgaranti i Hillerød? Det er der her i Hvidovre. Så man vil altid få passet sit barn den dato man har søgt, men ikke nødvendigvis i den institution man har søgt. Hvis man får en man ikke har søgt kan man stå som overflytning.

Jo der er plads garanti men der er bare et par institutioner i Hillerød jeg absolut ikke vil have ham i   Der er et enkelt belastet område med et par integreret institu, i ,, Aner ik hva jeg gør hvis vi får plads der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.