Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hej tøser
Der er sket 3 fantatiske ting idag og jeg er bare så glad 
1. I formiddags havde vi besøg af en taksator for forsikringsselskabet, da vi i fredags fik konstateret, at den ene vandlås i vores køkkenbrønd udenfor var gået i stykker. Opvaskermaskinen ville ikke lukke vand ud og det gik op i vores køkkenvask
Det er så fikset midlertidigt. Vi har fået GODKENDT, at vi kan udskiftet vores køkkenbrønd via forsikringen som ellers ville have kostet os ca 15,000 kr.
2. Jeg har været i løbende dialog med Luka's vuggestue og pladsanvisningen omkring plads til Lina. Pladsanvisningen har ikke været til, at hugge og stikke i og hun var i går nr. 17 på ventelisten til hele insitutionen (de kunne ikke oplyse mig om hvad nr. hun realt var til vuggestuen). Idag kunne vuggestuen så fortælle mig, at jeg har FÅET PLADS til Lina som ønsket den 1/2-2010 nede ved Luka. Det er bare så FANTATISK og jeg bare så GLAD 
3. Luka er begyndt, at vise interesse for, at komme op og sidde på toilettet når han får bleen af og i dag, så tissede han for første gang på toilettet. Han var bare så stolt - mors store dreng (han er 2 år og 2 mdr.)
Det var lidt om min dag og jeg svæver stadigvæk 
Kh. Katja 

Anmeld