Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
T240710 skriver: Så forstår jeg bedre sygehus valget. Jeg skal til NF inde på roskilde amt sygehus, og fik lidt af et chok! Man kan kun få ÉT billede for 25kr Er det bare mig, eller er det rimelig dyrt?
Så forstår jeg bedre sygehus valget.
Jeg skal til NF inde på roskilde amt sygehus, og fik lidt af et chok!
Man kan kun få ÉT billede for 25kr Er det bare mig, eller er det rimelig dyrt?
Ej det er da løgn?
På herlev fik vi 5 til NF gratis.. og til MD fik vi 3 plus vi fik hurtigt lov til at se ham på 3D også..
Ihh det var da ikke så fedt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er simpelthen for langt ude af roskilde sygehus.
T240710 skriver: Det er simpelthen for langt ude af roskilde sygehus.
Ja det sys jeg da godt nok også!
Men så bor du så sammen med kæresten? eller hvordan
Jep, jeg bor sammen med kæresten og har jeg gjort i ca. 1½ år nu .
T240710 skriver: Jep, jeg bor sammen med kæresten og har jeg gjort i ca. 1½ år nu .
lækker lækkert.. så går i vel rigtigt og glæder jer?
gør vi ihvertfald.. og sys bar tiden går så hurtigt.. føler det var igår jeg nærmest var ved at besvime da jeg testede positiv hehe
Ja, vi glæder os enormt meget til at se den lille i næste måned
Der er bare sååååå længe til
T240710 skriver: Ja, vi glæder os enormt meget til at se den lille i næste måned Der er bare sååååå længe til
ja og efter det går man og venter på MD'en hehe
har du så kvalme og sådan?
Har kun haft kvalme 2-3 gange indtil videre, så det er vidst ikke noget jeg kommer til at lide af
Min mor havde heller ingen symptomer på graviditet, så det må jo være arveligt.
Hvordan går det med din lille baby-boy i maven?
T240710 skriver: Har kun haft kvalme 2-3 gange indtil videre, så det er vidst ikke noget jeg kommer til at lide af Min mor havde heller ingen symptomer på graviditet, så det må jo være arveligt. Hvordan går det med din lille baby-boy i maven?
Nørj nogen der kan hva hehe.. jeg havde den værste kvalme indtil jeg var 3 mdr henne
uha min bebs er super livlig.. Står og skal til 3. og sidste læge besøg imorgen.. så bliver rart lige at høre hjertelyd igen.. og så har vi også fået købt det meste til ham.. så går bare og venter på at flytte så jeg kan få lavet børneværelse og selvf også til at han kommer hehe
Iiih ja, jeg forstår godt nok godt at i glæder jer til at flytte, og til at få den lille mand ud.
Ved du hvad hans vægt er skønnet til?
For det sidste lægebesøg går super.
Jeg skal ind og ha' taget blodprøvet fredag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128