så bliv han navngivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

! hvis de v så bliv lillemand navngivet Elias Nicolai Møller
men det jeg ville spøg om er om når de kun bliver navngivet om de så kan lave ders navn om uden og betaleil døbes senere. kan de det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Rikke, Liam & Linus

En ændring af navn..medmindre det er i forbindelse med giftmål hvor man tager mandens/konens navn, koster 460 kr.

Og så er det ligemeget om barnet er navngivet eller døbt, da det er behandlingen af navneskiftet der koster.

Men hvorfor skulle du også ændre hans navn?

Anmeld

15. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

RikkeØ skriver:

En ændring af navn..medmindre det er i forbindelse med giftmål hvor man tager mandens/konens navn, koster 460 kr.

Og så er det ligemeget om barnet er navngivet eller døbt, da det er behandlingen af navneskiftet der koster.

Men hvorfor skulle du også ændre hans navn?

skulle bare høre om han ku!

Anmeld

15. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver:

skulle bare høre om han ku!

Ok

For jeg går ud fra at når du siger han er blevet navngivet, så har du udfyldt navngivnings-blanketten?

Der er andre regler om navngivnig hvis barnet skal døbes senere, dem kender jeg dog ikke, idet vores søn kun er navnvgivet.

Anmeld

15. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

RikkeØ skriver:

Ok

For jeg går ud fra at når du siger han er blevet navngivet, så har du udfyldt navngivnings-blanketten?

Der er andre regler om navngivnig hvis barnet skal døbes senere, dem kender jeg dog ikke, idet vores søn kun er navnvgivet.

jep er udfyldt og fik idag tilbage en fødsel-navneatest på ham
og dem kender jeg godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.