et dyk nedad, men ikke meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Annette

I weekenden kom Tom og jeg op og skændes og jeg endte med at tage hjem.
Fra jeg kom lørdag middag og til 17. 30 havde han sovet sig gennem 2 film

Weekenden før gjorde han det samme, der blev ikke gået ture eller hygget..

Den her weekend blev det så for meget for mig, han blev sur da jeg igen igen nævnte at jeg syntes han sov meget.. Han begyndte at hæve stemmen overfor mig, så blir jeg kold. Hader det..
Jeg sagde til ham at jeg lide så godt kunne være hjemme når han alligevel bare sov!!! Hans svar var: så må du hellere køre hjem!!! som sagt så gjort og jeg har ikke tænkt mig at kontakte ham, for jeg synes ikke det er mig der har gjort noget forkert.
Han kontakter nok heller ikke mig, for så havde han nok gjort det..

Tror han har været træt af vores forhold på en eller anden måde og har så ikke kunne sige det. Så har det bare været nemmere og sætte sig til at sove, for det ved han pisser mig af og så fremsige sætningen når nu lige den passer ind.

Det er sådan jeg ser det, men ved jo ikke hvad han mener..
Men er egentlig også ligeglad, jeg kan mærke på mig selv at jeg er okay med hvad der er sket. Har jo trods alt været "alene" i 2 år i hverdagene, så det er ikke så galt. NU kan Oliver og jeg komme ud og opleve noget i weekenderne, i stedet for altid at skulle tage hensyn til om Tom nu ville med..

Juleknus fra Annette. nu single

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Annette

Hvis nogen undre sig over der på fjæs står jeg stadig er i et forhold med Tom, så skal I ikke tænke for meget over det..
Jeg sletter det ikke, han må sgu selv gøre det, hvis han ellers "orker/gider" hæve armen for at gøre det...

Anmeld

15. december 2009

Muslingen

Øv noget møg. Det er jo aldrig sjovt at afslutte et forhold. Men det lyder til at du tager det i stiv arm, så det er bare sejt gået. Håber du kan bruge tiden positivt på dig selv og Oliver

Kh Fie

Anmeld

15. december 2009

Annette

Det er det ikke, men vi fik os da heldigvis ikke etableret sammen

Jeg tager det oppefra og ned, og det holder mig ikke vågen om natten.
Men ville da gerne ha det afsluttet på en ordenlig måde, men tror ikke han er mand for det...

Oliver og jeg skal nok få brugt tiden godt, det er der slet ikke tvivl om

Knus ANnette

Anmeld

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det lyder tila t være en lettelse for dig! Så er det godt.

Jeg håber at du finder dig godt til rette som single

Anmeld

15. december 2009

Annette

Mest en lettelse, men savner ham også på en måde, men tror mest der er den goe sex.. aj det skrev jeg ikke, ggg
Men det er nu nok rigtigt
Jeg skal ikke ha en kæreste ligenu og her, kan sagtens vente og se tiden an..
Også for Olivers skyld og så fordi jeg jo ikke er helt ung længere og tænker mig nok lidt bedre om nu

Knus Annette

Anmeld

15. december 2009

Fines mor

Ej hvor træls, jeg håber du stadigvæk har det godt -trods alt.

Men hvis ikke han er mand nok til at vende tilbage, så er det sku hans problem. Men du har naturligvis brug for en afklaring!

Jeg gider heller ikke mænd der sover, og ingenting gider, så kan de passe sig selv. Det er altså bare min holdning!

Stort knus.

Anmeld

16. december 2009

Strack

Øv hvor trist... men lyder til du har det fint med det...

Håber han viser sig som en mand og afslutter ordentligt!!!

Anmeld

16. december 2009

Tina2

Det lyder sgu da godt nok træls! Men kan nu godt forstå dig, hvis det allerede er sådan.....

Her er der også dage hvor Thomas sover på sofaen kl. 20.30 men det er de dage hvor han er taget på arbejde kl. 5.30 og kommet hjem kl. 17.... Andre dage har han jo arbejdet på huset, så klart han er træt.... Men gad det sgu ikke hvis det var konstant og man aldrig foretog sig noget!!!!!

Du lyder nu også til at tage det i stiv arm, men du har jo også din lille "mand nummer 1" så I skal nok klare den! :-) Kram til dig søde!!!!

Anmeld

17. december 2009

Annette

Jeg havde heller ikke noget imod det hvis det var fordi, han havde arbejdet. Han har godt nok været i virksomhedspraktik og ja det er da hårdt at komme i gang igen, men sgu da ikke hele weekenden.

Den stive arm er ved at bøje lidt.. Jeg savner faktisk at snakke med ham om aftenen, det har vi jo gjort hver aften i næsten 2 år.. Savner ham som han var i sommer, hans knus og komplimenter. Jeg har flere gange været ved at skrive til ham, men har holdt stand endnu, selvom det holder hårdt..
Men så tænker jeg på at det var ham der sagde jeg jo bare kunne køre hjem og så klarer jeg den lidt igen..

Knus Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.