feber stiger og falder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.401 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. december 2009

LotteN

min datter på halvandet har nu haft stigende og faldende temp. siden torsdag... den er oppe og runde de 40,3 og så næste morgen er den nede på 37,6 og sådan  kører der bare... igår aftes blev hun puttet med 39.7 og imorge 37,6 og her kl 16 var den på 38,3

svigermor ringer og spørger om vi ikke skal ringe til lægen og det gjorde hun også igår... skal vi være urolige, det er jo bare feber - hun har ikke ondt nogen steder er bare frygtelig træt, nåe hun når de 40,3 i feber..!

håber nogen er kloge p ådette område..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

LotteN skriver:

min datter på halvandet har nu haft stigende og faldende temp. siden torsdag... den er oppe og runde de 40,3 og så næste morgen er den nede på 37,6 og sådan  kører der bare... igår aftes blev hun puttet med 39.7 og imorge 37,6 og her kl 16 var den på 38,3

svigermor ringer og spørger om vi ikke skal ringe til lægen og det gjorde hun også igår... skal vi være urolige, det er jo bare feber - hun har ikke ondt nogen steder er bare frygtelig træt, nåe hun når de 40,3 i feber..!

håber nogen er kloge p ådette område..!!

Nu er det sådan at feberen altid er højest om aftenen, inden de skal puttes, så det er ikke unormalt den stiger om aftenen og er det lavere om morgen/formiddagen. Derfor kan det også ske at feberen kan være helt væk en morgen og først komme hen på dagen. Så jeg synes du skal tage det roligt. Du skal først bekymre dig, hvis hun vågner op med en feber på de 39-40 grader

God bedring til den lille.

Knus Sabrina 28+5

Anmeld

14. december 2009

LotteN

Sabrina17 skriver:

Nu er det sådan at feberen altid er højest om aftenen, inden de skal puttes, så det er ikke unormalt den stiger om aftenen og er det lavere om morgen/formiddagen. Derfor kan det også ske at feberen kan være helt væk en morgen og først komme hen på dagen. Så jeg synes du skal tage det roligt. Du skal først bekymre dig, hvis hun vågner op med en feber på de 39-40 grader

God bedring til den lille.

Knus Sabrina 28+5

ja, ved jeg også godt at den gøre... men ville da godt nok ikketro den forsvadt helt i løbet af natten og så stiger igen til 40 i læbet af aftenen, synes det virker lidt voldsomt..!

Anmeld

14. december 2009

saxa

For en lille måneds tid siden - havde Yasmin skiftende feber i en uge.. Den kørte op og ned.. Måske det er en virus der er...Og sidste uge havde hun den berygtede influenza - som forløb roligt og smertefrit, dog med 40 i feber... Men tag det stille og roligt, så længe hun virker til at være ok.. 

Anmeld

17. december 2009

HeidiRosenkilde

Hejsa

Børn må ikke have høj feber i mere end 3 dage, og hvis den stiger og falder i løbet af dagen, skal man også være på vagt. Jeg synes helt sikkert du skal ringe til din læge igen, og få taget en blodprøve for infektionstal samt en urinprøve..... Det er rigitg langtid for et barn a have feber i over en uge sådan on/off.

Jeg har selv 2 drenge, der døjer med mang feberperioder, og vores læg siger a vi skal få dem tjekket,hvis de har 3 dage med høj feber, samt hvis feberen kører op og ned. Villads den store har en imundefekt og døjer med urinvejsinfektioner.

Kh Heidi

Anmeld

17. december 2009

LotteN

HeidiRosenkilde skriver:

Hejsa

Børn må ikke have høj feber i mere end 3 dage, og hvis den stiger og falder i løbet af dagen, skal man også være på vagt. Jeg synes helt sikkert du skal ringe til din læge igen, og få taget en blodprøve for infektionstal samt en urinprøve..... Det er rigitg langtid for et barn a have feber i over en uge sådan on/off.

Jeg har selv 2 drenge, der døjer med mang feberperioder, og vores læg siger a vi skal få dem tjekket,hvis de har 3 dage med høj feber, samt hvis feberen kører op og ned. Villads den store har en imundefekt og døjer med urinvejsinfektioner.

Kh Heidi

jeg ar ved lægen med hende igår, da vi blev ringet op af dagplejen at der var feber igen og det viser sig så hun er rødpå det ene øre og i halsen - så nu er hun røget på pencilin og håber på dette vil hjælpe...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.