Autostol, iwh, 0-13 kg, iwh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.469 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Bare mig..

Hjææælp!! Jeg er ved at købe denne, men er der nogen der har erfaring med denne?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Alína Hólm

man skal ikke købe brugt auto stole, de kan være øddelagte. hvis nogen har været i bilulykke er det totalt skadet, derfor skal man ikke stole på folk. jeg ville råde dig til at købe en ny. og dersuden må den ikke være mere end 5 år gammel. den ser ikke særlig god ud for mig /:

Anmeld

14. december 2009

Bare mig..

anikaingibjorg skriver:

man skal ikke købe brugt auto stole, de kan være øddelagte. hvis nogen har været i bilulykke er det totalt skadet, derfor skal man ikke stole på folk. jeg ville råde dig til at købe en ny. og dersuden må den ikke være mere end 5 år gammel. den ser ikke særlig god ud for mig /:

Okay det havde jeg ikke lige tænkt over. Tak.

Anmeld

14. december 2009

NaFe

Man må altså godt købe brugte autostole, men ja man skal selvfølgelig være obs på a den er i tip top.. baby-sam lejer foreksempel autostole ud, og ja det jo brugte autostole... Men den skal selvfølgelig leve op til alle krav, så den skal være forholdsvis ny...

Anmeld

14. december 2009

Alína Hólm

Feluca09 skriver:

Man må altså godt købe brugte autostole, men ja man skal selvfølgelig være obs på a den er i tip top.. baby-sam lejer foreksempel autostole ud, og ja det jo brugte autostole... Men den skal selvfølgelig leve op til alle krav, så den skal være forholdsvis ny...

det er rigtig nok, men min søster og mig kiggede på de stole i babysam her hvor jeg bor, og mange af dem var ikke lovlige ):

Anmeld

14. december 2009

NaFe

anikaingibjorg skriver:

det er rigtig nok, men min søster og mig kiggede på de stole i babysam her hvor jeg bor, og mange af dem var ikke lovlige ):

De burde da slet ikke have lov til a leje autostole ud så ,vis de ikke er lovlige...

Men ja, ville bare sige a man godt kunne købe brugte autostole, men a man selvfølgelig skal være 100% sikker på den er i tip top..sælger selv min autostol, tror den har været brugt 20 gange, så den er jo som ny, så da synd a smide den ud...smiler...

Anmeld

14. december 2009

Noah08

Du skal selvfølgelig kigge efter om stolen har en god støtte til barnet ved hovedet og ryggen og så skal der stå 03 eller 04 på det klistermærke der sidder på stolen hvis det mærke ikke er der dur den ikke.

Anmeld

14. december 2009

Alína Hólm

upser.

Anmeld

14. december 2009

Alína Hólm

Feluca09 skriver:

De burde da slet ikke have lov til a leje autostole ud så ,vis de ikke er lovlige...

Men ja, ville bare sige a man godt kunne købe brugte autostole, men a man selvfølgelig skal være 100% sikker på den er i tip top..sælger selv min autostol, tror den har været brugt 20 gange, så den er jo som ny, så da synd a smide den ud...smiler...

ja nemlig, sælger også min når det er for min søn bliver så stor , skal til og købe en ny fra sverige, har hørt at de har de mest sikkreste auto stole

Anmeld

14. december 2009

Noah08

anikaingibjorg skriver:

ja nemlig, sælger også min når det er for min søn bliver så stor , skal til og købe en ny fra sverige, har hørt at de har de mest sikkreste auto stole

I Sverige bruger de meget mere det at have bagudvendte autostole, og en bagudvendt stol vil til hver en tid være at foretrække mht sikkerhed, så hvis du køber en bagudvendt autostol eller fremadvendt stol i dk er de mindst ligeså gode, hvor de bagudvendte selvfølgelig vinder test, men kvaliteten er det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.