(februar) Jeg glemte og update!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Mira0911

Sp var her i fredags...

Sp sagde, så længe Julie's bleer var våde, var der ikke noget at komme efter... Og hvis det var mme hun helst vil have, så var det da bare det hun skulle have...

Hvis ikke det ændre sig, med at hun ikke vil drikke af kop eller noget, sagde sp at så skulle hun kigges på... Bøvler stadig med at få hende til at spise...

Jeg tænker så, hvem skal lige kigge på hende.. Selvfølgelig lægen... og så tænker jeg måske at vi bliver sendt til Neo i Viborg...

Håber virkelig det ændre sig...

På en mdr har hun taget 900g på... Hun vejer nu 8900g... 74 lang..

Krudt i røven af hende konstant..

Med at sove om aften, bøvler jeg stadig med.. Sp kom med en metode jeg skulle bruge, og det kunne godt tage tid før den virkede...

To tænder mere er på vej... Går alt for stærkt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Mca<3

MoarJ skriver:

Sp var her i fredags...

Sp sagde, så længe Julie's bleer var våde, var der ikke noget at komme efter... Og hvis det var mme hun helst vil have, så var det da bare det hun skulle have...

Hvis ikke det ændre sig, med at hun ikke vil drikke af kop eller noget, sagde sp at så skulle hun kigges på... Bøvler stadig med at få hende til at spise...

Jeg tænker så, hvem skal lige kigge på hende.. Selvfølgelig lægen... og så tænker jeg måske at vi bliver sendt til Neo i Viborg...

Håber virkelig det ændre sig...

På en mdr har hun taget 900g på... Hun vejer nu 8900g... 74 lang..

Krudt i røven af hende konstant..

Med at sove om aften, bøvler jeg stadig med.. Sp kom med en metode jeg skulle bruge, og det kunne godt tage tid før den virkede...

To tænder mere er på vej... Går alt for stærkt!

Jeg var slet ikke klar over noget var galt med prinsessen  Har hun ikke spist længe ???  Hvorfor tror du i bliver sendt til neo ??

Anmeld

15. december 2009

Mira0911

Mammi ,,, skriver:

Jeg var slet ikke klar over noget var galt med prinsessen  Har hun ikke spist længe ???  Hvorfor tror du i bliver sendt til neo ??

Jeg ved slet ikke om vi bliver sendt til Neo... Kommer jo an på hvad lægen siger, hvis det bliver ved...

Det eneste tidspunkt hvor hun spiser rigtig godt, er om morgen og til aften.... Resten af dagen, vil hun ikke rigtig have noget..

Sp har sagt at jeg skal tilbyde og tilbyde, så siger hun selv fra eller til...

Med at drikke, kan jeg slet ikke få hende til... Sætter en kop med tud foran hende, og så studere hun den og af og til sætter hun munden hen, ligeså hurtig kommer den derfra igen...

Vi kæmper med lidt af hvert... Håber snart der sker nogen ændringer på hende væske og spisning...

Anmeld

15. december 2009

Mca<3

MoarJ skriver:

Jeg ved slet ikke om vi bliver sendt til Neo... Kommer jo an på hvad lægen siger, hvis det bliver ved...

Det eneste tidspunkt hvor hun spiser rigtig godt, er om morgen og til aften.... Resten af dagen, vil hun ikke rigtig have noget..

Sp har sagt at jeg skal tilbyde og tilbyde, så siger hun selv fra eller til...

Med at drikke, kan jeg slet ikke få hende til... Sætter en kop med tud foran hende, og så studere hun den og af og til sætter hun munden hen, ligeså hurtig kommer den derfra igen...

Vi kæmper med lidt af hvert... Håber snart der sker nogen ændringer på hende væske og spisning...

Jeg kæmper også med Alex og mad lige nu ,, Har fundet ud af nu det er fordi han helst vil have det i stykker (ikke mos) og så ellers spise selv med lidt hjælp ,, Prøv det hvis ikke du har prøvet ,,   Hva er neo for noget ??

Anmeld

15. december 2009

Mira0911

Mammi ,,, skriver:

Jeg kæmper også med Alex og mad lige nu ,, Har fundet ud af nu det er fordi han helst vil have det i stykker (ikke mos) og så ellers spise selv med lidt hjælp ,, Prøv det hvis ikke du har prøvet ,,   Hva er neo for noget ??

Jeg takker det må jeg lige prøve..

Neo er Neonatal afdeling på sygehuse... Men ikke alle der har det...

De tager i mod for tidlige fødte, børn med infektioner...

Vi lå på Neonatal med Julie i 1 uge, efter fødslen, fordi de mente hun havde fået infektion i maven...

Hvilket hun ikke havde... Hun fik en behandling, så var de sikre...

Anmeld

15. december 2009

Mca<3

MoarJ skriver:

Jeg takker det må jeg lige prøve..

Neo er Neonatal afdeling på sygehuse... Men ikke alle der har det...

De tager i mod for tidlige fødte, børn med infektioner...

Vi lå på Neonatal med Julie i 1 uge, efter fødslen, fordi de mente hun havde fået infektion i maven...

Hvilket hun ikke havde... Hun fik en behandling, så var de sikre...

Mente da også neo var for for tidligt fødte   Men prøv det med stykkerne og en gaffel, Et hit her

Anmeld

15. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejligt, at hører, at din prinsesse har det godt og trives, men øv med maden og væsken. Håber snart, at det bliver bedre.

Lina spiser også godt morgen og aften, men det der rugbrød midt på dagen kæmper vi lidt med. Jeg prøver alle mulige kneb f.eks. en teske med rugbrød på - ja opfindsomme må være stor nogen gange, hi hi hi.

Anmeld

15. december 2009

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Dejligt, at hører, at din prinsesse har det godt og trives, men øv med maden og væsken. Håber snart, at det bliver bedre.

Lina spiser også godt morgen og aften, men det der rugbrød midt på dagen kæmper vi lidt med. Jeg prøver alle mulige kneb f.eks. en teske med rugbrød på - ja opfindsomme må være stor nogen gange, hi hi hi.

Ja, man skal godt nok snyde dem tit... Det gjorde jeg også med flasken, for at få hende til at drikke... Jeg havde kommet noget saftevand i, det ville hun ikke have...

Håber også det ændre sig med Julie...

Anmeld

16. december 2009

Moar'en

Vi bøvlede også lidt med Viktors mad, men det var også fordi han selv ville, så nu skære jeg hans mad ud og så en ske i hånden. Det sviner rigtig meget, men han spiser, jeg sidder så og putter lidt ind også hvis jeg synes han går i stå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.