3d scanning af vores lille prinsesse;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Mor til matilde og gustav

marikka skriver:

Ja for søren, det må da ikke være særlig betrykkende

Ej.. hehe.

ej man kan da godt gå hen og frygte hvordan det skal komme til at gå når hun bliver størremen det må vi jo tage til den tidhihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Mama3

marie pus skriver:

hej igen, jeep det er et skønt billede og der er mange flere hvor de kommer fra, jeg blev scannet på hc andersens klinikken i odense, og det var første gang han havde været med til så god en scanning, han var helt oppe og kører og ville nok bruge hende til når han var ude med fordrag og lign og alle andre ansatte deroppe skulle da også se hende,så er man da lidt stolt af sin lille prinsesse når hun allerede gør så meget indtryg på andre;-)men kan kun anbefale 3d og også at gøre det ligeså sent som os, det var alle pengene værd;-)

oki ej hvor godt jeg fik også 3d scanning ved vores datter men der var billederne ikke så fine som dem du har fået lavet de var mere utydelige, man kan sagtens se hende på billederne men det kunne være fedt at få nogen lidt mere skarpe næste gang(forhåbenlig meget snart) hva hasr i givet fordet i odense??

Anmeld

16. december 2009

filuccasmor skriver:

oki ej hvor godt jeg fik også 3d scanning ved vores datter men der var billederne ikke så fine som dem du har fået lavet de var mere utydelige, man kan sagtens se hende på billederne men det kunne være fedt at få nogen lidt mere skarpe næste gang(forhåbenlig meget snart) hva hasr i givet fordet i odense??

ja jeg krydser fingre for det sker;-) vi har givet 1300kr for det, og det er vist det billigste sted i odense, men jeg synes bestemt det var alle pengene værd;-)

Anmeld

16. december 2009

Mama3

marie pus skriver:

ja jeg krydser fingre for det sker;-) vi har givet 1300kr for det, og det er vist det billigste sted i odense, men jeg synes bestemt det var alle pengene værd;-)

det er det helt sikert og det er en fantastisk oplevelse synes jeg.

har klinikken en hjemmeside som jeg lige kunne tjekke?

jeg bor i kolding men har fået lavet 3d i fredericia sidste gang der gav jeg 1200 men de er steget til 1400 nu 

Anmeld

16. december 2009

filuccasmor skriver:

det er det helt sikert og det er en fantastisk oplevelse synes jeg.

har klinikken en hjemmeside som jeg lige kunne tjekke?

jeg bor i kolding men har fået lavet 3d i fredericia sidste gang der gav jeg 1200 men de er steget til 1400 nu 

ja det er ihvertfald et godt sted vi har fået lavet, og alle dem vi kender der har fået lavet den der er vildt tilfredse, og han er super dygtig ham der scanner adressen er http://www.hca-klinikken.dk/ knus

Anmeld

16. december 2009

Mama3

marie pus skriver:

ja det er ihvertfald et godt sted vi har fået lavet, og alle dem vi kender der har fået lavet den der er vildt tilfredse, og han er super dygtig ham der scanner adressen er http://www.hca-klinikken.dk/ knus

tak skal du ha kigger lige på det.

hvornår har du termin??

Anmeld

16. december 2009

filuccasmor skriver:

tak skal du ha kigger lige på det.

hvornår har du termin??

4feb, så det nærmer sig;-)og vi glæder os bare helt vildt og det er bestemt ikke blevet mindre efter vores 3d scanning, nu er hun lidt mere virkelig;-) held og lykke til jer og god julknus

Anmeld

16. december 2009

Mama3

marie pus skriver:

4feb, så det nærmer sig;-)og vi glæder os bare helt vildt og det er bestemt ikke blevet mindre efter vores 3d scanning, nu er hun lidt mere virkelig;-) held og lykke til jer og god julknus

ej det er bare lige om lidt hvor spændende 

du må også ha en rigtig god jul

knus her fra

Anmeld

16. december 2009

Bare mig..

marie pus skriver:

ej man kan da godt gå hen og frygte hvordan det skal komme til at gå når hun bliver størremen det må vi jo tage til den tidhihi

Der er da i hvetfald et stykke tid til man BEHØVER at frygte det Nyd det så længe det varer Så længe hun er i mavsen, er der vidst ingenting at frygte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.