weekendtur i Rom....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. december 2009

Tina2

Har nogle af jer været i Rom og kan I anbefale et godt hotel? Vi sidder lige og kigger på nettet og de hoteller der er på deres weekendture ser godt nok lidt skod ud.... Ikke at det behøver være det vildeste af det vildeste, men 3 eller 4 * vil være fint.

Kan det virkelig passe at man ikke kan komme på forlænget weekend??? De ture vi har fundet er fra fredag til søndag. Ville gerne ha' fra torsdag til søndag eller fredag til mandag....

Nogen der har nogle gode links eller gode ideer de vil dele ud af?

Det er kun Thomas og jeg så der behøves ikke at blive taget hensyn til børn:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Muslingen

Hej Tina.

Uhh det lyder skønt. Rom er en fantastisk by!!!

Jeg kan ikke anbefale et decideret hotel. Men prøv at kigge på www.in-italia.dk Der er mange gode lejligheder. og så book fly selv, så kan i få det antal dage i ønsker.

Det er en god idé at bo i gåafstand til centrum eller ved en metrostation som går til centrum, når i ikke har så lang tid, for i skal nå at se meget

Når i når så vidt vil jeg gerne anbefale en masse i skal se. har været der 6 gange....

Kh Fie

Anmeld

14. december 2009

Susan1978

Tina, Lise fra min juli07 gruppe har lige været i Rom, måske kunne du sende hende en PB og hilse fra mig..

Anmeld

14. december 2009

Susan1978

oprettet doppelt..

Anmeld

14. december 2009

Tina2

Tak for det, vil kigge på det link, Fie:-) Vi fandt noget lige i centrum igår, men stadig kun fra fredag til søndag, men ankommer dog tidligt fredag og hjem sent søndag. Men vil da bestemt lige kigge på dit link:-) Og vil MEGET gerne høre om hvad der er værd at se når vi når så langt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.