Autostol - Recaro young profi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.244 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. december 2009

Svenne

Hej piger.
Er der nogen, der har erfaring med denne autostol?
Jeg synes virkelig, det er svært at skulle vælge, når man ingen erfaringer har med det overhovedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

malou

Jeg var super glad for min... hvis jeg skulle have baby igen ville jeg købe den igen

knus malou

Anmeld

13. december 2009

Svenne

malou skriver:

Jeg var super glad for min... hvis jeg skulle have baby igen ville jeg købe den igen

knus malou

Tak for svaret. Det lyder jo godt! Ved du, om man altid kan sætte den der base fast i bilen eller skal der være noget specielt? Jeg synes ikke rigtig, jeg kan læse mig frem til det...

Anmeld

13. december 2009

Mikkelmusen

det er en super stol. Vi har brugt den til den den store, da hun var spæd, og bruger den også nu til den lille

Anmeld

13. december 2009

malou

Svenne skriver:

Tak for svaret. Det lyder jo godt! Ved du, om man altid kan sætte den der base fast i bilen eller skal der være noget specielt? Jeg synes ikke rigtig, jeg kan læse mig frem til det...

Jeg brugte ikke basen fordi vi skulle hente og bringe ham i flere forskellige biler. Så han sad fast med 3 punkt sele i vores biler. Men hvis det bare er 1 bil så kan man tilkøbe basen (isofix)

knus malou

Anmeld

13. december 2009

LotteN

kan også varmt anbefale den stol. vi havde den også til vores pige og har også købt recaro i den nye stol - så godt valg

Anmeld

13. december 2009

Hellemor

Vi har været super glade for vores stol.. Det er ikke alle biler du kan sætte base i, det er kun nyere biler der forberedt til det. Vi har 2 ældre biler, så vi brugte bare 3-punktselen, men den er super nem at have med at gøre..

Anmeld

14. december 2009

Svenne

Hellemor skriver:

Vi har været super glade for vores stol.. Det er ikke alle biler du kan sætte base i, det er kun nyere biler der forberedt til det. Vi har 2 ældre biler, så vi brugte bare 3-punktselen, men den er super nem at have med at gøre..

Okay, det lyder godt
Vi har lige nu den helt store undersøgelse igang, om der er isofix-beslag i vorese bil. Den er fra 2001. Men jeg er desværre bange for, at der ikke er. Er det så ikke besværligt at skulle spænde stolen fast i selen hver gang?
Jeg har nemlig fundet autostolen til 948 kr. Så det synes jeg, er et godt tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.