Sjippe ;-)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. december 2009

Fines mor

Som i et led i at være mere aktive herhjemme, har jeg idag sjippet sammen med Josephine. HOLD fast hvor blev hun gal over hun ikke kunne hihi. Men jeg kunne godt, og man får da virkelig pusten af det;-) Jeg er lykkelig for vi har beton gulve hihi

Ydermere så har vi arvet en motionscykel, som lige skulle fikses lidt, den har Johnny så fået lavet. Så hertil formiddag har Josephine cyklet og cyklet, også godt for hende ;-)

Senere idag skal vi i Badeland, da vi har fri adgang idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Holddaop hvor er I aktive

Rigtig god fornøjelse med det hele... (fra hende der har lavet flødebolsher, coockies og mad her til formiddag og det eneste andet aktive jeg har lavet er at rydde op og ordne opvaskemaskinen hehe)

Anmeld

13. december 2009

Annette

Hold da op, sikke aktive I har været..

Jeg har gået en tur på 5 km i rask trav, det kan jeg holde til, men sjippe der tror jeg godt nok jeg må give op, kan sgu da ikke løfte fødderne til tovet kan komme forbi, ggg

Knus Annette

Anmeld

13. december 2009

Tina2

Fedt Helle:-) Er også skønt at være aktiv!

Jeg er gået lidt i stå med løbetræningen.... Får simpelthen så ondt i ørerne, hvis jeg løber når det er tæt på minusgrader....  Ku være jeg sku' prøve med vat i dem, mens jeg løber... Men bryder mig ikke så meget om at løbe, når det er frostgrader, synes det gør ondt, når man bliver forpustet... Regn og blæst er jeg ligeglad med.....

Men må rigtigt igang her efter nytår  Filuca plejer at cykle med, så hun får også en god gang motion, selvom hun nu er yderst aktiv i forvejen (klatrer, cykler og løber på rulleskøjter når hun kan komme til det) så det er også så hyggeligt at ha' hende med

Anmeld

14. december 2009

Strack

Ej hvor fedt sikke aktive i er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.