Så skal jeg be om lidt hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.622 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi sad lige i nat og fik ENDELIG lavet årets 'Årsbillede' færdigt. (Kl. 02 i nat!!!) Husbonni er super perfektionist og vil helst have at det er noget nyt, hvert år. Han er ikke den kreative type, men håndværkeren, så det er mig, der har stået for designet (klippe klistret) og han har stået for håndværket. I fællesskab har vi valgt billeder og placering.

Men vi bestiller det, senere idag, så vi har lidt buffertid (der står godtnok på foto.com at man kan bestille det senest den 16. dec, men vil også gerne have en buffer til postdanmark). Men inden vi gør det, så vil husbonni gerne lige have andres ord med på vejen om det. - Så han ved om det nu ER helt perfekt, eller om det er noget hø, eller om det bare er ok... - så kom med din anmeldelse..!

- For så er det nemlig bare med at få det bestilt  Det plejer at være ekstra gaven til alle bedsterne, older osv, samt gaven til dem vi ikke giver gaver ... Folk plejer at blive glade i hvertfald!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Susan1978

Ziffer og husbonni, jeg synes i har gjort et godt stykke arbejde..    hun er så lækker den lille Idun.

Anmeld

13. december 2009

Moderator

Susan1978 skriver:

Ziffer og husbonni, jeg synes i har gjort et godt stykke arbejde..    hun er så lækker den lille Idun.

Vi har i hvertfald prøvet at vælge billederne udfra særlige oplevelser der er knyttet, til hvert billede - også prøve at lave designet anderledes fra de andre år... Pyha, det blir svært efterhånden!! hehe...

Anmeld

13. december 2009

AD

Hej Zafir:-)

Synes det er super flot!!! Kan godt lide at der både er nærbilleder men også billeder der viser hvad I har lavet i år.

Kærlig hilsen

Dina

Anmeld

13. december 2009

karina1980

det er da blevet godt, jeg er stadig helt vild med det billede hvor hun sidder og tænker/drømmer,

Anmeld

13. december 2009

Jakobs mor

Synes det ser super flot ud .

Anmeld

13. december 2009

Moderator

karina1980 skriver:

det er da blevet godt, jeg er stadig helt vild med det billede hvor hun sidder og tænker/drømmer,

Det er jeg også vild med. Faktisk er det helt fantastisk, fordi det er en af dem fra den familie der havde pensionatet på cypern der har taget det. Jeg fik det bare i en mail idag. 'Jeg faldt lige over det her billede jeg havde taget af Idun, syns du skulle have det ' Cool!!!

Men faktisk er mit absolutte ynglingsbillede det super nærbillede af hende, fordi hun tog det selv, da hun rendte rundt med mit cam og tog billeder af legehuset. Man ka bare se hvor glad og dejlig hun er, selvom det er sjovt beskåret og uskarpt. Så veto'ede jeg det ind hehe...

Anmeld

13. december 2009

mariamiss6

Jeg synes det er blevet rigtig godt... Jeg sad jo og håbede man kunne lure med hehe

Anmeld

13. december 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Jeg synes det er blevet rigtig godt... Jeg sad jo og håbede man kunne lure med hehe

Tja... jow! Der er bare ikke så mange steder der er hemmelige på nettet. hehe. For der er jo også et par stykker herinde, der får billedet i julegave. Men altså - hemmeligt for de fleste, der skal have det. Så jo I må genre lure med!!

Anmeld

13. december 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Tja... jow! Der er bare ikke så mange steder der er hemmelige på nettet. hehe. For der er jo også et par stykker herinde, der får billedet i julegave. Men altså - hemmeligt for de fleste, der skal have det. Så jo I må genre lure med!!

Ja det var det jeg tænkte, også derfor jeg ikke spurgte igår Men er glad for jeg fik chance for at lure alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.