Se min mave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.572 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Risen

Ja nu synes jeg godt nok allerede den er kæmpe (Snyder lidt ved at billedet er taget om aftenen! Ved godt billedet er lidt mærkeligt , men det var altså min kæreste som sagde det var bedst at jeg stod sådan. hehe   hvad mener I tøser ? Dreng eller pige ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

fiiin mave....

uhh det er svært at sige hva det bliver, når du ikke er længere henne, men for at gætte med alligevel og siger en dreng..

hva tror du selv det bliver??

knus karina 31+4

Anmeld

12. december 2009

Bare mig..

Flot mave.

Jeg siger en pige.

Anmeld

12. december 2009

Risen

Taak .. Synes bare den ser kæmpe ud. Men det er faktisk kun om aftenen den er så kæmpe .. Ved ikke rigtigt hvorfor? ..

Har også selv en fornemmelse af at det bliver en dreng ! Alle i familien siger pige.. Meen neej.. hehe

Og sikke en fiiiin mave du har !

Anmeld

12. december 2009

Bare mig..

Risen skriver:

Taak .. Synes bare den ser kæmpe ud. Men det er faktisk kun om aftenen den er så kæmpe .. Ved ikke rigtigt hvorfor? ..

Har også selv en fornemmelse af at det bliver en dreng ! Alle i familien siger pige.. Meen neej.. hehe

Den ligner MEGET min da jeg var i uge 12. Så derfor jeg piger en pige.

Alle i min familie troede også jeg ventede en pige, og jeg var den eneste af alle venner og familiemedlemmer der sagde en dreng.

- Jeg fik dog konstateret at det var en pige, så jeg som er moren til barnet, er den eneste der ikke gættede rigtig Lidt vildt.
Jeg havde nemlig lige fra begyndelsen af troet det var en dreng. Så måtte da lige synke en ekstra gang da jeg fik at vide det var en pige

Marikka 18+2

Anmeld

12. december 2009

lululupo

Uhhh størrelsen ligner min, og puhh jeg kender fornemmelsen af at man synes den er kæmpe allerede, hvad skal det dog ikke ende med Tro på din egen instinkt det gør jeg, og så vil tiden vel bare vise det......Og husk vi kan tillade os at spise lidt mere julemad, vi har jo en undskyldning, uhmmmmmm

Anmeld

12. december 2009

Risen

lululupo skriver:

Uhhh størrelsen ligner min, og puhh jeg kender fornemmelsen af at man synes den er kæmpe allerede, hvad skal det dog ikke ende med Tro på din egen instinkt det gør jeg, og så vil tiden vel bare vise det......Og husk vi kan tillade os at spise lidt mere julemad, vi har jo en undskyldning, uhmmmmmm

ja man føler nok den er større end den egentlig er.. Meeen har taget alt for meget på.. Har aldrig vejet så meget som jeg gør nu!.. Skal lige vende mig til tanken, kan næste ikke vente med at komme på slankekur hehe.. Men indtil da så JA der skal guffes julemad

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

Fin fin mave Og tillykke med det

Jeg gætter på en dreng

Knus Sabrina 28+3, som venter dreng til marts

Anmeld

12. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Risen skriver:

om aftenen bliver der slappet af og du har spist hele dagen, så den er oppustet...

det er tit at moren gætter rigtig med hva køn det er. jeg har haft en fornemmelse af at det var en dreng begge gange og jeg har en lille søn, og venter en søn mere. så det er spændende om du har ret..

Anmeld

12. december 2009

Risen

Sabrina17 skriver:

Fin fin mave Og tillykke med det

Jeg gætter på en dreng

Knus Sabrina 28+3, som venter dreng til marts

Taak .. Og i lige måde da! Du er da bare super flot med den mavse der !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.