Min store dreng ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Mca<3

Vi er ved at lave en kalender til farmor i julegave , så har fået taget en masse gode billeder i dag .. Alexander 8 mdr og 7 dage ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Moar'en

Mammi ,,, skriver:

Vi er ved at lave en kalender til farmor i julegave , så har fået taget en masse gode billeder i dag .. Alexander 8 mdr og 7 dage ,,,

Han er altså bare lækker.

Vi har også lavet kalender, til hele familien

Anmeld

12. december 2009

Misjelle

Han er da bare en lækkermås. Vi har også lige hentet vores julegave-kalendre i dag, det er bare en super god gaveide til bedsteforældrene

Anmeld

13. december 2009

Diana...

Ej hvor skægt vi skal os lave en kalender til Lucas oldefar ;-) Hvor får du lavet den henne? Og han er jo bare LÆKKER som altid ;o) Kram

Anmeld

13. december 2009

Mca<3

DianaMoar skriver:

Ej hvor skægt vi skal os lave en kalender til Lucas oldefar ;-) Hvor får du lavet den henne? Og han er jo bare LÆKKER som altid ;o) Kram

Vi laver den over nettet ,, Tdc foto service   Der kan man også få lavet kopper med billeder på mm ,,, Rigtigt nemt og bekvemt

Anmeld

13. december 2009

Diana...

Mammi ,,, skriver:

Vi laver den over nettet ,, Tdc foto service   Der kan man også få lavet kopper med billeder på mm ,,, Rigtigt nemt og bekvemt

Jamen tror du den kan nå og komme hjem til jul?

Anmeld

13. december 2009

Mca<3

DianaMoar skriver:

Jamen tror du den kan nå og komme hjem til jul?

Jo det kan den   De er super hurtige , også op til juletid , vi har bastilt en del foto bøger igennem dem også ..

Anmeld

13. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nøj, hvor er han bare lækker - en rigtig julegodte

Vi laver ingen kalender i år - har gjort det de to andre år med Luka. Vi laver i år nøgleringe til alle i familien fra Luka. Luka skal tegne på noget papir som så skal en tur i ovnen, hvor det så krymper. Jeg håber dog, at han er lidt mere villig til, at tegne den næste uges tid, så alle kan få en, hi hi hi.

Anmeld

13. december 2009

Mca<3

MoarHvidovre skriver:

Nøj, hvor er han bare lækker - en rigtig julegodte

Vi laver ingen kalender i år - har gjort det de to andre år med Luka. Vi laver i år nøgleringe til alle i familien fra Luka. Luka skal tegne på noget papir som så skal en tur i ovnen, hvor det så krymper. Jeg håber dog, at han er lidt mere villig til, at tegne den næste uges tid, så alle kan få en, hi hi hi.

He he god ide    Farmor og Farfar skal også have kaffe krus med guld klumpen på ,,

Anmeld

13. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mammi ,,, skriver:

He he god ide    Farmor og Farfar skal også have kaffe krus med guld klumpen på ,,

God ide med de krus. Måske vi skulle få dem lavet til bedsteforældrene på. Problemet er bare, at jeg har prøvet flere gange, at få taget nogen billeder, hvor Luka og Lina er på samtidig. Men Luka nægter, at få taget billeder i øjeblikket og bliver s.... sur, hm hm hm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.