Babyland i Sverige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.947 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Vial

Jeg tænker om der er nogle kvinder her, som har taget turen over broen til Sverige for at købe babyudstyr?

www.babyland.se har ALT og man sparer jo kursen. Dvs. køber man for. 1.500 svenske kroner, så slipper man med 1.068 danske kroner.

Jeg har helt klart tænkt mig at købe autostol, barnevogn og forskellige andre større ting derovre, når det bliver min tur til at shoppe til en baby.

Har I nogle erfaringer med babyland?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

lillemunk

Kender ikke meget til det men har også købt alt mit brugt... har ikke råd til det hele skal være nyt.
Når jeg er alene med 2 piger i forvejen.
Men ide´en er da supergod... og hvis man bor i KBH er det da ingen sag at køre til Sverige.

Anmeld

12. december 2009

Vial

lillemunk skriver:

Kender ikke meget til det men har også købt alt mit brugt... har ikke råd til det hele skal være nyt.
Når jeg er alene med 2 piger i forvejen.
Men ide´en er da supergod... og hvis man bor i KBH er det da ingen sag at køre til Sverige.

Ja, det er drøn smart! Skal dog lige sikre mig, at prisen ikke er skruet tilsvarende op i Sverige, så er det jo ligegyldigt.

Meeen det skulle være en forretning med stort udvalg. Så måske man skulle leje en trailer og så trille derover. Altså når tiden kommer. Skal jo lige blive gravid først..

Anmeld

12. december 2009

malou

KaMa skriver:

Ja, det er drøn smart! Skal dog lige sikre mig, at prisen ikke er skruet tilsvarende op i Sverige, så er det jo ligegyldigt.

Meeen det skulle være en forretning med stort udvalg. Så måske man skulle leje en trailer og så trille derover. Altså når tiden kommer. Skal jo lige blive gravid først..

Jeg ville nu nok gå udenom BABYLAND... priserne er skruet op.. så hellere babyproffsen og et andet jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Jeg skal derover forbi imorgen når jeg alligelvel skal hande så skriver jeg lige hvad butikkerne hedder. Babyland ligger liiige som du kommer over broen så de ved godt de tjener på danskerne.

knus malou som bor i malmø

Anmeld

13. december 2009

malou

KaMa skriver:

Jeg tænker om der er nogle kvinder her, som har taget turen over broen til Sverige for at købe babyudstyr?

www.babyland.se har ALT og man sparer jo kursen. Dvs. køber man for. 1.500 svenske kroner, så slipper man med 1.068 danske kroner.

Jeg har helt klart tænkt mig at købe autostol, barnevogn og forskellige andre større ting derovre, når det bliver min tur til at shoppe til en baby.

Har I nogle erfaringer med babyland?

Så var jeg lige ud og lurer lidt. Den anden butik hedder babyringen og ligger ude i Jægersro ved travbanen. De er vildt søde derude

knus malou

Anmeld

13. december 2009

Vial

malou skriver:

Så var jeg lige ud og lurer lidt. Den anden butik hedder babyringen og ligger ude i Jægersro ved travbanen. De er vildt søde derude

knus malou

Tak

Ja, det er bare med at suge gode råd til sig fra "halvsvenskerne".

Vil lige se, om de har en hjemmeside.

Anmeld

13. december 2009

malou

KaMa skriver:

Tak

Ja, det er bare med at suge gode råd til sig fra "halvsvenskerne".

Vil lige se, om de har en hjemmeside.

Det er billigere herovre... mest pga kursforskellen at kronen er så stærk i forhold til den svenske. Pøj pøj med shopperiet

knus

Anmeld

13. december 2009

Vial

malou skriver:

knus malou

Waauv. Den er billig

http://www.babyringen.se/page130.html

Nu er det ikke super aktuelt for mig, men vil helt klart tage turen over broen, når tiden kommer - forhåbentlig til sommer.

Anmeld

13. december 2009

memuffin

Jeg bor i sverige og har købt alt mit udstyr herovre... babyland er ikke det billigste her men det er bestemt billigere end i danmark.... men hvis du skal til malmø kan jeg lige sende dig nogle adresser til steder der er lidt billigere

Anmeld

14. december 2009

baby2010

memuffin skriver:

Jeg bor i sverige og har købt alt mit udstyr herovre... babyland er ikke det billigste her men det er bestemt billigere end i danmark.... men hvis du skal til malmø kan jeg lige sende dig nogle adresser til steder der er lidt billigere

Det lyder ret godt - vil du også sende dem til mig? Så er du en skat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.