julehygge i nordjylland tak for sidst,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Heidimed lea

det var bare rigtig hyggelig selvom vi ikke var flere, sætter lige et par billeder ind fra dagen.  det første er mine unger. de 2 næste er af Filuca og Rasmus som havde brydekamp..   det sidste er Filuca Julie og Rasmus og søskende

knus Heidi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Tina2

Super gode billeder, Heidi, jeg fik jo kun lige et par stykker med mobilen:-) Hvor de bare hyggede allesammen, det var bare dejligt! Synes det er fantastisk de altid leger så godt, selvom der kan gå mdr imellem:-) De kender bare hindanden så godt, så det er jo en fordel:-)

Vil også lige sige tak for idag, det var virkelig hyggeligt og super dejligt at se jer! Og dejligt du gad lægge hus til Anna Mette:-) Kan stadig ikke komme mig over Frederikkes hårpragt:-) Hvor bli'r hun bare stor! Dejlige unger idag må man sige:-)))))

Vi må bestemt ses igen på den anden side af nytår. Filuca spurgte flere gange på vej hjem hvornår hun skulle ses med Rasmus og Julie igen;-)

Knus Tina

Anmeld

12. december 2009

Tina2

Tina2 skriver:

Super gode billeder, Heidi, jeg fik jo kun lige et par stykker med mobilen:-) Hvor de bare hyggede allesammen, det var bare dejligt! Synes det er fantastisk de altid leger så godt, selvom der kan gå mdr imellem:-) De kender bare hindanden så godt, så det er jo en fordel:-)

Vil også lige sige tak for idag, det var virkelig hyggeligt og super dejligt at se jer! Og dejligt du gad lægge hus til Anna Mette:-) Kan stadig ikke komme mig over Frederikkes hårpragt:-) Hvor bli'r hun bare stor! Dejlige unger idag må man sige:-)))))

Vi må bestemt ses igen på den anden side af nytår. Filuca spurgte flere gange på vej hjem hvornår hun skulle ses med Rasmus og Julie igen;-)

Knus Tina

Hov, glemte lige et par billeder :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2009

Annette

Hvor ser det bare ud til det har været en rigtig hyggelig dag
Blir helt ked af at jeg ikke tog ud til jer, men jeg har så fået fat i Olivers julegave, så¨det hjælper lidt på det

Juleknus Annette

Anmeld

13. december 2009

Avi

Snøft ...ja er også ked af at vi ikke kunne deltage, men vi er bare NØDT til at blive færdige med det hus, så vi kan flytte hjem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.