Lidt forskellige ting søges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.186 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Bare mig..

Hej.

Jeg søger nogen forskellige ting, som du måske kan hjælpe mig med, så man evt kunne spare lidt penge

Jeg mangler: (Det er en pige)
Strømper
Autostol
sparkedragter
uro
sengehimmel
bæresele
hatte og strømpebukser
Reol/skuffesystem til tøj og de værse.

Hvis det er større ting du har og vil af med, skal det kunne hentes, så derfor ville det være en fordel det var i syd- og sønderjylland. Jeg bor nemlig i Kolding, ellers kan det være ligemeget for så sendes det bare.

Har du andet end det jeg har skrevet på min lille liste, må du meget gerne skrive, måske var det noget jeg havde glemt eller ikke ligehavde tænkt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

NaFe

Her er lidt..tog os lige lidt tøj billeder med...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2009

Pige2009

Jeg har vist en uro liggende med små plysbamser og musik. Desuden har jeg strømper og sparkedragt i str. 50 (aldrig brugt)

Hilsen Linda

Anmeld

11. december 2009

Bare mig..

Linda2009 skriver:

Jeg har vist en uro liggende med små plysbamser og musik. Desuden har jeg strømper og sparkedragt i str. 50 (aldrig brugt)

Hilsen Linda

Kan du sende billeder af det en af de kommende dage? Bare vedhæftet her? Og du må gerne lige skrive prisen på det også - bare samtidig med billederne

Anmeld

11. december 2009

Pige2009

marikka skriver:

Kan du sende billeder af det en af de kommende dage? Bare vedhæftet her? Og du må gerne lige skrive prisen på det også - bare samtidig med billederne

Jeps. Jeg tager billeder imorgen og vedhæfter.

Anmeld

11. december 2009

Bare mig..

Linda2009 skriver:

Jeps. Jeg tager billeder imorgen og vedhæfter.

Det ville være super dejligt

Anmeld

12. december 2009

Pige2009

marikka skriver:

Her er så billeder... Uroen er sådan en lige til at spænde på puslebord, seng eller vugge. Jeg har 3 par strømper i lyserøde med mønster også. Den pink sparkedragt er aldrig brugt ligesom den hvide heller ikke er det og den hvide med de lyserøde figurer er brugt 2 gange. Alle dragter er i str. 50.

Pris  for uro med musik, 3 sparkedragter og 3 par strømper tænker jeg skal være 300 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2009

Bare mig..

Linda2009 skriver:

Her er så billeder... Uroen er sådan en lige til at spænde på puslebord, seng eller vugge. Jeg har 3 par strømper i lyserøde med mønster også. Den pink sparkedragt er aldrig brugt ligesom den hvide heller ikke er det og den hvide med de lyserøde figurer er brugt 2 gange. Alle dragter er i str. 50.

Pris  for uro med musik, 3 sparkedragter og 3 par strømper tænker jeg skal være 300 kr.

Jeg kunne godt være intra i uroen og den skarkedragt der er billede af for sig selv, den hvide, og strømperne. hvad siger du til 200 kr, og så betaler jeg for en fragt?

Anmeld

12. december 2009

A.

marikka skriver:

Hej.

Jeg søger nogen forskellige ting, som du måske kan hjælpe mig med, så man evt kunne spare lidt penge

Jeg mangler: (Det er en pige)
Strømper
Autostol
sparkedragter
uro
sengehimmel
bæresele
hatte og strømpebukser
Reol/skuffesystem til tøj og de værse.

Hvis det er større ting du har og vil af med, skal det kunne hentes, så derfor ville det være en fordel det var i syd- og sønderjylland. Jeg bor nemlig i Kolding, ellers kan det være ligemeget for så sendes det bare.

Har du andet end det jeg har skrevet på min lille liste, må du meget gerne skrive, måske var det noget jeg havde glemt eller ikke ligehavde tænkt på

hej jeg hhar bæresele fra babybjørn prøver lige finde dem ellers har jeg forskellige uro har fx den der https://www.baby.dk/debat/22859pi1/andet/peter-plys-uro.aspx

og nogen andre prøver  finde dem så du kan se dem bor selv i kolding så det ku være nemt for dig at hente hvis det er

Anmeld

12. december 2009

Bare mig..

agnieszka skriver:

hej jeg hhar bæresele fra babybjørn prøver lige finde dem ellers har jeg forskellige uro har fx den der https://www.baby.dk/debat/22859pi1/andet/peter-plys-uro.aspx

og nogen andre prøver  finde dem så du kan se dem bor selv i kolding så det ku være nemt for dig at hente hvis det er

Gider du tage billeder af din bæresele og uro(er)<-- hvis det var det du mente Det ville være super meget nemmere når du bor i Kolding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.