Eksamen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Sofia

Hej alle - jeg er bekymret for hvordan i al verden jeg skal nå at læse til eksamen når jeg har et lille barn, hvordan klarer I det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

LotteN

er du alenemor eller har du ikke en far der kan tage over...

det har jeg da tænkt mig herhjemme - der må farmand give et ekstra nap med og det er han også indforstået med - eksamen er jo vigtig

Anmeld

11. december 2009

Sofia

LotteN skriver:

er du alenemor eller har du ikke en far der kan tage over...

det har jeg da tænkt mig herhjemme - der må farmand give et ekstra nap med og det er han også indforstået med - eksamen er jo vigtig

Han er også sturende så vi skal begge læse til eksamen . . er ikke gravid endnu, men vi prøver. Tænker om man kan tillade sig at have et barn på måske 10 mdr. passet hos bedsteforældre i en ca 8-10 timer om dagen i en periode.

Anmeld

11. december 2009

Honningblomst

To om et barn....mon ikke liiiige det går.. ej, det er da bare at sætte det i system...jeg læser og jeg har tre børn som jeg er alene med.

Knus..

Anmeld

11. december 2009

memuffin

Eva skriver:

To om et barn....mon ikke liiiige det går.. ej, det er da bare at sætte det i system...jeg læser og jeg har tre børn som jeg er alene med.

Knus..

jeg tog studenter eksamen mens min store var lille og jeg var alene med ham... klarede rigtig meget i toget på vej frem og tilbage fra skole (1 time hver vej) og resten om aftenen når han gik i seng..... det gik lige med et snit på 10 (gammel skala)

Anmeld

11. december 2009

LotteN

Eva skriver:

Knus..

Der er også forskel på hvor gamle børnene er  - jeg kan ikke sidde og læse herhjemme hvis lærke er der (halvandet år), for så vil hun hele tiden op eller lege... så jeg laver lektier når hun er gået i seng og når jeg her om en uges tid skal læse til eksamen, går jeg ovenpå...!

alt kan lade sig gøre, man skal bare være indstillet på det

Anmeld

11. december 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

Der er også forskel på hvor gamle børnene er  - jeg kan ikke sidde og læse herhjemme hvis lærke er der (halvandet år), for så vil hun hele tiden op eller lege... så jeg laver lektier når hun er gået i seng og når jeg her om en uges tid skal læse til eksamen, går jeg ovenpå...!

alt kan lade sig gøre, man skal bare være indstillet på det

Ja, jo mindre jo nemmere... men altså, det kan lade sig gøre.

Min den lille er endda ikke i børnehave...de var 1år, 4 år og 9 år da jeg startede studie...

Knus..

Anmeld

12. december 2009

Lærke90

Nu har jeg ikke født endnu, så ved ikke hvordan det bliver. Men kæresten og jeg skal begge læse til eksamen til sommer og jeg skrive sso og han til eksamen her i januar, hvor vi har en lille nyfødt baby.

Jeg ser det ikke som et problem, da vi bare må skiftes til diverse ting og sager. Er sikker på at det nok skal gå, hvis man bare prioterer. - Vi kommer til at stå med det selv, da begge vores forældre bor langt væk og ikke lige kan komme og tage over.

Anmeld

12. december 2009

Vidunderligeunger

jeg er i gang med en HF og skal føde lidt midt i eksaminerne, men det er der ikke noget at gøre ved jeg må tage de eksaminer jeg kan, og resten syge eksamen, jeg nu vandet går midt i det hele

min kæreste fisker og kan ikke tage orlov fra sådan en hyre "bare" fordi jeg skal læse til eksamen, så jeg må malke ud, bruge min mor som barnepige i de timer det nu tager... ang læsning så skulle jeg gerne nå at læse i vores læseferie, hvor den bette gerne skulle blive liggende i maven til det er ovre.. hvis ikk, så tager vi den derfra..

bare rolig det skal nok gå!

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.