Jeg startede med at gå til lægen alene og fik en henvisning til gynækolog/fertilitetslæge.
Kom så til den første samtale hvor jeg fik lavet en scanning for at se om alting så fint ud og det gjorde det, fik samtidig med scanningen lavet en livmoderhalskræft prøve og klamydiatest, da man skal have lavet disse for den videre behandling. Fik taget blodprøve for ægløsning, som viste at jeg ikke havde ægløsning den måned.
Næste samtale afleverede kæresten sæd og jeg blev scannet igen for at tjekke mht ægproduktion og det så også fint ud. Samtidig fik jeg så taget blodprøve for at tjekke om jeg fik ægløsning og det havde jeg så den måned. Fik taget blodprøver for HIV og Hepatitis, da disse også skal taget for den videre behandling.
Derefter kom jeg til mit næste besøg hvor jeg fik lavet en scanning af æggestokkene for at se om der var passage og det var der også, så det var jo kun positivt.
Kærestens sædkvalitetsprøve viste dog at den var stærkt nedsat, så nu skal vi op med en ny en igen og se hvad den siger og så nok sendes videre til noget behandling.
Håber det hjælper dig lidt til hvad man kan forvente 
Anmeld