Hvor kom de bryster lige fra...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

Jeg bruger normalt en G og jeg er gået op til en H nu og jeg kan snart heller ikke være i den længere. Jeg håber ikke mine vokser mere, når jeg har født og ammer- det ville bare  være for voldsomt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg havde E før jeg blev gravid. og de ændrede sig ikke selvom jeg ammede, men da jeg stoppede med det, ja så undrer jeg mig over hvor mine flotte og gode bryster er blevet af, snøft..

Anmeld

13. december 2009

Tina2

Jeg startede med en B-skål første gang jeg blev gravid. Gik op i en E-skål og efter amning ned i en C-skål....

2. gang fra C og op i en F-skål og efter amning tilbage til C-skål....

Anmeld

13. december 2009

Ansemusen

Er det sådan at de vokser endnu mere efter fødslen end de har gjort under selve graviditeten? For puh ha, jeg er altså allerede oppe i størrelse I

Anmeld

14. december 2009

Nybagt mor

Ansemusen skriver:

Er det sådan at de vokser endnu mere efter fødslen end de har gjort under selve graviditeten? For puh ha, jeg er altså allerede oppe i størrelse I

Ja - jeg voksede også lidt under graviditeten, men de 2 første uger efter fødslen (da mælken var løbet til og han fik godt gang i amningen) - så skal jeg da lige love for at de vokser

Anmeld

14. december 2009

kiroo

inden jeg blev gravid første gang, havde jeg flotte faste bryster i en str. D eller DD da jeg så fødte den første blev det til G/H og så faldt de efter amningen sluttede, snøft.. her anden gang var det str I og det kan man bare ikke få i 75 ret mange steder, nu er de faldet igen her 10 ugerefter, men ammer stadig og når det er slut skal der ske noget bryst løft eller de skal fyldes, da de er slappe og kedelige og tunge, og dumme, falder ud når man bukker sig jo mindre de er i en sportsbh.. snøft snøft..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.