Hejsa tøser 
Sidder og er lidt nysgerrig for at høre om jeres mand hjælper til derhjemme, grunden til jeg spørger er at vi jo har fået en lille søn for små 17 dage siden og manden havde jo så 14 dages barsel, hvor han bare sad på hans flade på sofaen, mens jeg måtte multitaske, baby på armen, amme, skifte, gøre rent, lave mad, rydde op og vaske tøj - ja jeg kunne blive ved...
Jeg regnede med at det var fordi han bare trængte til at holde lidt fri, men nej, det varede ved i de 14 dage, nu er han jo så startet på arbejde igen, og intet har ændret sig, han sover hele natten, vågner ikke engang når jeg står op og skifter og ammer Liam - det er jo også iorden, han skal jo trods alt på arbejde...
Men dælme om ikke når han så kommer hjem 15.40 så lægger han sig til at sove på sofaen indtil vi skal spise, for så at spise og så lægge sig til at sove igen, så står han op kl. 21 - går på nettet, og så i seng bagefter...
GUD hvor jeg dog savner lidt voksen tid, har prøvet at forklare ham at jeg jo altså kun får 3 timers søvn pr. døgn og at det ville være dejligt om han kunne tage Liam lidt når han kom hjem, eller rydde op og gøre rent, så jeg kunne tage en middagslur sammen med Liam i stedet for at gøre rent i løbet af dagen... Men kommer ikke rigtig nogen vegne..
Er det mig der er lidt sippet, eller burde han ikke være bare LIDT på hjemme også?
Eller hvordan foregår det hos jer? Er far aktiv?
Anmeld