afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor lang tid leger i med jeres børn om dagen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

821 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. december 2009

memuffin

kom til at tænke på hvor lang tid andre familier bruger på at lege med deres børn om dagen.. vi bruger ca 1 time på den lille på 1 år... den store på 10 gider ikke lege med sine gamle forældre.... han gider allerhøjst spille et spil i weekenden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Munder

Jeg synes det er ekstremt svært at sætte tid på, hvor meget vi leger derhjemme, for det skifter meget fra dag til dag.

Nogle dage kan vi lege rigtig meget og andre næsten ikke. Det kommer også an på, hvor trætte vi er og hvor træt Andrea er. Nu er hun også ved at være så stor, at hun gerne vil sidde inde på sit værelse og lege selv (3 år).

Så meget leg bliver nok mest i weekenden, hvor der er tid til det.

Dorte

Anmeld

11. december 2009

Lone Jakobsen

jeg aner det simpelthen ikke....

nogle dage leger jeg meget med den ene, men måske slet ikke med den anden. andre dage er de allesammen med til noget.

og jeg tænker lidt at lige præcis det med at lege med børnene, det gør jeg ikke så meget. til gengæld tager jeg dem ofte med i køkkenet, eller vi sidder omkring bordet og snakker.

Anmeld

11. december 2009

DK

Uha i hverdagene leger vi nok ikke så meget. Tilgengæld laver vi altid mad/dækker bord sammen/ evt. sidder Kirstine og tegner og snakker/fortæller mens vi laver mad. Af og til spiller vi også et spil Uno eller lign. efter maden, men det er vist det det bliver til i hverdagene. Vi kommer hjem kl 17, og så er der bare ikke tid inden kl. 19.30 hvor hun skal i seng. Kirstine er også træt efter maden og gider ikke lege, men vil hellere hygge på sofaen!

I weekenderne er vi dog ret gode til at lege/spille spil/tage på udflugter! Kirstine er også 6 år nu, så hun kan også lege selv. Men i hverdagene har hun leget hele dagen i børnehaven, og hun trænger mere til snak når hun kommer hjem.  

Anmeld

11. december 2009

memuffin

vi bruger også meget tid på at snakke og læse og lave med med den store... han gider bare ikke lige med os... det kan jeg godt savne nu hvor han er blevet så stor....

Anmeld

11. december 2009

frk andreasen

kan ikke sige hvor lang tid vi leger, hun er snart 3 så hun vil for det meste gerne selv lege på sit værelse med sine dukker når hun kommer hjem fra dp..men i weekenderne går vi ned til søen og leger på skovbakken fodre ænder osv der bruger vi gerne et par timer eller tre hverdag i weekenden

Anmeld

11. december 2009

Honningblomst

Jeg leger ikke med mine børn og har aldrig gjort det....men jeg bruger meget tid sammen med dem og har heldigvis meget tid til rådighed med dem. Så vi er sammen og laver ting sammen, men sætte mig ned og leger, nej, det gør jeg altså ikke...men de leger med hinanden.

Anmeld

11. december 2009

memuffin

det er virkelig rart at se at jeg ikke er den eneste der ikke bruger oceaner  af til på at lege med mine børn...

syndes faktisk også det er vigtigt at de lærer at underholde sig selv en gang i mellem så de ikke forventer at blive underholdt hele tiden

Anmeld

11. december 2009

malou

Jeg synes jeg leger meget med Victor.. det er jeg sikker på bliver til mere end 2 timer om dagen... men jeg går jo også herhjemme med ham hele dagen så er der jo masser af tid

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.