Hejsa alle sammen.
Sagen er den at på torsdag er der bedsteforældredag i Jon´s SFO på skolen. Og det har han snakket rigtig rigtig meget om den sidste tid. Mine forældre sagde helt fra starten da de fik indbydelsen, at de ikk kan komme fordi min mor skal til undersøgelse på sygehuset, og min far skal køre/med hende. Jeg ringede så til hans farmor og farfar (mine x-svigerforældre) og spurgte om de kan deltage. Ja det ku de hvis de havde fri fra arb. Nogle dage senere ringer de så tilbage og siger at de kan komme og at de glæder sig. Jon taler oz med dem, og han glæder sig nu endnu mere.
Så igår, så ringer de og siger de ikk kan alligevel, fordi de får gæster. Og det havde de først fundet ud af igår. WHAT???? Jeg får så sagt på en pæn og sober måde til dem, at jeg sys ikk de kan være det bekendt, for nu har de selv sagt til Jon at de kommer, og de glæder sig til at være sammen med ham en hel eftermiddag på skolen.... Og om de ikk bare kan komme et par timer og så tage hjem. Det værste er at gæsterne først kommer til spisen kl. 19.00. Det fortalte hun selv. Og det tam tam i SFO´en er fra kl. 13.00 til 16.00. Ingen der siger at de skal være der alle 3 timer.
Så her til morgen beder Jon så om at få den seddel han skal aflevere til skolen ang. hvor mange der kommer. Og han ku jo godt se at der står 0. Så siger han: "Jamen moar, bedste og bedstefar kommer da, så der skal da stå 2!!!" Åhhh altså, så måtte jeg være den dumme mor og forklare hvordan og hvorledes, og drengen blev bundulykkelig. Skældte mig ud og kaldte sine bedste´r de værste ting. Og græd sine nådestårer. Og der skal ellers meget til før han græder ;( Nu sidder jeg så her og har helt ondt i hjertet og har bare lyst til at hyle, snøft;( Sys det er så fejt gjort af dem. De har aldrig deltaget i noget som helst vedr. drengene siden mig og deres far gik hvert til sit. Selvom de får invitationer til diverse arrangementer, og jeg VED at de har mulighed for at komme.
Idag skal drengene så op til deres far på week. så er spændt på hvordan det går. For i morgen skal de være sammen med bedster´ne. Det må tiden vise.
Sorry det blev så langt, men måtte bare af med det
>> Sonja <<
Anmeld