Feber og sove ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. december 2009

LotteN

Så er min datter ramt af 39,2  ifeber. ikke noget der kan mærkes på hende som så - hun er ikke sløv.

Men hvad med det at sove ude, må hun sove ude når hun har feber?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

LouiseNielsen

Godmorgen!

Tjaaa ville nok sige både og... Hmm den er svær!

Hun har selvfølgelig best af at sove ude. Så jo hvis du ikke pakker hende alt for godt ind, så syntes jeg du skal stille hende ud. Også selvfølgelig holde øje med hende....

Bare en trøje ekstra, ikke helt tynd med helller ikke vild tyk også hue... Måske hvis hun har en tynd fleec trøje?

Kram

Anmeld

11. december 2009

BOBS

jeg plejer at holde den lille inde ved feber snot osv...men en enkelt gang har hun da stået udenfor. Der sover hun bare bedst. Grunden til at jeg har lagt hende inde er at hun har astmatisk bronkitis og tendens dertil, og så skulle det ikke være så godt med det fugtige vejr....i dp står de i en "garage" hvor døren er halvt åben....Tror man kan gøre som man føler bedst, og det lyder som om hun ellers er frisk og trives udover feber..god bedring

Anmeld

11. december 2009

Diana...

Lucas har lige ligget med HØJ feber i 3 dag og han kom ud og sove for den friske luft er sund for dem. os nå de har feber netop fordi de har det så varmt.

God bedring til hende.

Knus

Anmeld

11. december 2009

RikkeR

LotteN skriver:

Så er min datter ramt af 39,2  ifeber. ikke noget der kan mærkes på hende som så - hun er ikke sløv.

Men hvad med det at sove ude, må hun sove ude når hun har feber?

Nu har jeg ikke børn selv endnu, men jeg hørte engang denne udtalelse:

Hvis du nu selv var syg og havde feber, ville du så ligge dig ud og sove??? - men ved naturligvis ikke om den holder, men synes egentlig bare man skal tænke lidt over, hvad man selv ville gøre.

Håber din datter snart er frisk igen.

Anmeld

11. december 2009

MetteT

Kathrine har også haft lidt feber de sidste par dage, og hun er altså kommet ud at sove.. Hun er slet ikke til at få til at sove indenfor..

Knus Mette

Anmeld

11. december 2009

N&J

Jeg fik af vide af sp at selvfølgelig skulle hun ud, men at jeg skulle tjekke hende hver halve time eller deromkring for at se om hun blev mere varm.. 

Anmeld

11. december 2009

LotteN

tak for alle jeres svar... jeg havde planer om hun skulle ud og sove, men da jeg kom hjem havde hun 39,8 i feber og helt sløv, så hun havnede i sin seng , hvor hun faldt om kuld med det samme...

Anmeld

11. december 2009

Cris

Jeg ville faktisk ikke putte hende udenfor. Men jeg kan læse, at hun har selv bestemt for dig, hvor hun skulle sove! Jeg tror, at når de har det så skidt og vågner meget tit ville det være bedre, at være hjemme. Og så sparer du at skulle ude og inde hele tiden og tjekke hende og blive syg af det  Jeg tror, at jeg ville lade hende sove i soveværelset og åbne vindue lidt i stedet for, så hun stadig får noget friske luft. God bedring til din lille syg pige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.