Få fjernet polypper...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Henri84

Er der nogle af jeres børn der har fået det? Hvordan havde de det resten af dagen?
Og hjalp det?
Min søn på 15 mdr. skal have det gjort i morgen nemlig, så er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Mca<3

Henri84 skriver:

Er der nogle af jeres børn der har fået det? Hvordan havde de det resten af dagen?
Og hjalp det?
Min søn på 15 mdr. skal have det gjort i morgen nemlig, så er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå

Jo mine 2 store unger har fået fjernet dem ca 4-5 gange   De har været lidt små skidt resten af dagen men mest pga narkosen .. Hmm nej syntes ikke rigtigt det hjalp ,, Måske lige en måneds tid så lød det som om de var tilbage   Nu har vi aldrig problemer med det mere , ved ikke om de kan vokse fra det

Anmeld

10. december 2009

Mor.sander

Min søn fik fjernet polypper, da han var omkring din søns alder... Han var grokky og pylret resten af dagen, men det hjalp, så det var det hele vær

Anmeld

10. december 2009

Honningblomst

Det er en let omgang...tror mest det er narkosen der påvirker dem efterfølgende...så længe det bare er polypper og ikke mandler.

Har selv fået fjernet polypper et par gange og det var ret mild en omgang.

Knus Eva og held og lykke i morgen...narkosen er værst, de ligger der som om de ikke er i live...

Anmeld

10. december 2009

Henri84

Det er hans 3. tur i narkose, så det kender vi desværre alt til 1. gang endte han på intensiv, sidst gik det rigtig fint, så nu må vi se i morgen
Mandler skal han (nok) have fjernet når han nærmer sig de 3 år (de gør det vidst ikke før) da de har været forstørret de sidste mange måneder... Så i denne omgang tager vi polypper og nyt dræn i det ene øre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.