Lasse syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. december 2009

lassemor07

Hejsa piger

Så er Lasse syg igen

Han er næsten lige blevet rask for hals beh. nu har han kaste op 6 gange i dag og kan hverken holde mad eller væske i sig

Det der under den lidt uviden mor er han har ikke feber og lige før han kaster op græder han over af det gør ondt i maven...

Er der nogle der har en ide om hvad jeg kan tilbyde ham for han har hverken fået noget væske eller mad i dag

Har prøvet med vand, revet æble, kiks,bananer. alt ryger op

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Lone Jakobsen

lassemor07 skriver:

Hejsa piger

Så er Lasse syg igen

Han er næsten lige blevet rask for hals beh. nu har han kaste op 6 gange i dag og kan hverken holde mad eller væske i sig

Det der under den lidt uviden mor er han har ikke feber og lige før han kaster op græder han over af det gør ondt i maven...

Er der nogle der har en ide om hvad jeg kan tilbyde ham for han har hverken fået noget væske eller mad i dag

Knus

lidt stærk saft med en smule salt i, kan få ro på maven

Anmeld

10. december 2009

Ox.

Puuuh, der er også nogle rigtig grimme maveinfluenzaer i omløb for tiden, min familie har lagt med den, og det lød bestemt ikke sjovt, min mor beskrev det som konstant mavekrampe, så kan godt forstå hvis han græder fordi det gør rigtig ondt, stakkels lille mand ..

Tror ikke der er meget at gøre end at prøve med vand, ellers ring til vagtlægen og hør hvad du kan gøre, det må de næsten vide, og det er jo trods alt vigtigt han får bare lidt ..

Anmeld

10. december 2009

Anne85

lassemor07 skriver:

Hejsa piger

Så er Lasse syg igen

Knus

Stakkels lille fyr

Igår fra kl 16 og så hele natten igennem kastede min søn også bare op uafbrudt... han kunne ikke holde noget so helst i sig og det var så synd for han hylede efter VAAAAND, men to sekunder efter dt var drukket røg det op igen  Men han havde ingen feber og imellem opkastningerne var hn i rigtig fin humør. Underligt.

Idag har han overhovedet ikke kastet op, men appetitten har været lille (ikke engang chokolade kan friste og så er det het galt ) og han har haft lidt feber.

Mystisk! Men har hørt om mange der har noget mave onde for tiden...

Anmeld

10. december 2009

lassemor07

Mange tak

Det lyder lige som Lasse har vi har snakket med vagt lægen for han har kaste op 9 gange  nu men når han ingen feber har så skal vi kontakte ejen lægen i morgen

Anmeld

11. december 2009

JonTri

Det er fuldstændig det samme som min dreng har. Han græder også lige inden han kaster op - og ser ret skidt ud lige inden. Når han har kastet op får han det tydelig bedre indtil næste gang.

Min dp mors 3 dpbørn er alle sendt hjem med bræksyge... og hun har kvalme... skøøønt.

Som en anden skriver så er sød saft med salt godt. De skal nok tage nogle mineraler til sig inden det ryger op igen.

God bedring med den stakkels dreng...

Anmeld

11. december 2009

Anne85

Så fik min søn mig smittet  Har nok kastet op x 20 idag... kan INTET holde i mig... hulk.

Men Kristian er frisk igen... det tog lige et døgns tid...

Anmeld

11. december 2009

LotteN

håber det går bedre med alle jeres syge børn - lærke ligger også helt afkræftet på sofaen og sover, da jeg tog hendes feber for 1 1/2 time siden var den på 40,2 ..

nå, men når min hund ikke har kunne holde noget i sig, har han skulle have tørt brød - toastbrød, krydderbøller eller noget alla det - ved ikke om det virker på børn også.. men da et forsøg hver!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.