Og det bliver.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Bare mig..

en dejlig PIGE. - med store overarme

Jeg er simpelthen så glad. Endelig får det lidt mere personlighed at der er et køn sat på. Hun skanningsdamen har 100 % sikker på er en lille pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

LauraLW

Tillykke tillykke tillykke!

Det er bare så STORT at kende kønnet! jeg fik først rigtig den der jeg-skal-være-mor følelse da jeg kendte kønnet.

Har I tænkt på nogle navne?

Laura

Anmeld

10. december 2009

Bare mig..

LauraLW skriver:

Tillykke tillykke tillykke!

Det er bare så STORT at kende kønnet! jeg fik først rigtig den der jeg-skal-være-mor følelse da jeg kendte kønnet.

Har I tænkt på nogle navne?

Laura

Jeg skal lige sluge at der et køn på nu efter så lang tid med "den". Men jeg mærker en helt anden følelse inden i. -En bedre følelse!!

Måske Thea. Det har været oppe at vende noget nogen uger nu. Du ved man snakker jo om navne allerede inden man finder ud af kønnet

Hvad siger i til det navn?

Anmeld

10. december 2009

LauraLW

marikka skriver:

Jeg skal lige sluge at der et køn på nu efter så lang tid med "den". Men jeg mærker en helt anden følelse inden i. -En bedre følelse!!

Måske Thea. Det har været oppe at vende noget nogen uger nu. Du ved man snakker jo om navne allerede inden man finder ud af kønnet

Hvad siger i til det navn?

Det er lige præcis det... en helt anden og bedre følelse. Som om det hele bliver mere virkeligt og forstærket.

Vi var helt enige om navnet længe inden synes jeg... kan faktisk ikke huske hvornår vi blev enige. Pigenavnet især var helt helt på plads, drengenavnet gik jeg lidt på kompromis med, men vi var dog enige. Nu skal vi jo så også have en pige, så hun har heddet Vilma siden vores kønsscanning.

Jeg synes Thea er et smukt navn! Skal hun have nogle mellemnavne?

Anmeld

10. december 2009

Bare mig..

LauraLW skriver:

Det er lige præcis det... en helt anden og bedre følelse. Som om det hele bliver mere virkeligt og forstærket.

Vi var helt enige om navnet længe inden synes jeg... kan faktisk ikke huske hvornår vi blev enige. Pigenavnet især var helt helt på plads, drengenavnet gik jeg lidt på kompromis med, men vi var dog enige. Nu skal vi jo så også have en pige, så hun har heddet Vilma siden vores kønsscanning.

Jeg synes Thea er et smukt navn! Skal hun have nogle mellemnavne?

Ja det er også det.. Nu er det jo mors PIGE!!

Jeg er også helt vild med jeres navn, men kæresten er ikke med på den. Hmm.

Jeg kunne godt tænke mig et mere navn for synes måske Thea er lidt kedeligt for sig selv. Men aner ikke hvad det lige skulle sættes sammen med. Nogen forslag??

Anmeld

10. december 2009

Tvilling

wauww STORT tillykke. Hvor er det fantastisk.  Jeg synes det er et flot navn. Jeg sværmer personligt for Emma Sophia. Men det er min mand ikke helt med på. Glæder mig for vildt til vores gennemscanning.

Fortsat god aften til jer. Og den gode nyhed

Anmeld

10. december 2009

FrkT

Ja det er også det.. Nu er det jo mors PIGE!!

Jeg er også helt vild med jeres navn, men kæresten er ikke med på den. Hmm.

Jeg kunne godt tænke mig et mere navn for synes måske Thea er lidt kedeligt for sig selv. Men aner ikke hvad det lige skulle sættes sammen med. Nogen forslag??

Ja jeg har et foreslag. Jeg gik i klasse med en på HF som havde den sødeste lille datter. Og hun hed Thea Amanda - og det synes jeg bare er SUPER sødt! Så det vil klart være mit forslag!

Iøvligt stort tillykke med kønsbestemmelsen.... blev det ikke lige pludselig meget mere virkeligt nu??

Anmeld

10. december 2009

Bare mig..

FrkT skriver:

Ja jeg har et foreslag. Jeg gik i klasse med en på HF som havde den sødeste lille datter. Og hun hed Thea Amanda - og det synes jeg bare er SUPER sødt! Så det vil klart være mit forslag!

Iøvligt stort tillykke med kønsbestemmelsen.... blev det ikke lige pludselig meget mere virkeligt nu??

Ja det er faktisk rigtig søde. Det skal jeg da lige prøve og sende videre til manden

Jo meget meget mere virkelig bliver det. Nu kan tiden bare IKKE gå for langsomt!!!

Anmeld

10. december 2009

SaNiNa

Stort tillykke med den lille pige

Anmeld

10. december 2009

FrkT

marikka skriver:

Ja det er faktisk rigtig søde. Det skal jeg da lige prøve og sende videre til manden

Jo meget meget mere virkelig bliver det. Nu kan tiden bare IKKE gå for langsomt!!!

Hehe, du mener vel for hurtigt?

Ja, prøv at gøre det. Jeg synes i hvert fald det er super sødt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.