Denne her må I bare høre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2008

Pia.

Sidder sammen med Mads og tegner på sådan en tegnetavle og han fortæller hele tiden hvad jeg skal tegne - en pige siger han, jeg tegner en pige - en dreng siger han og jeg tegner en dreng... så laver jeg en tissemand på drengen for at han kan se det er en dreng og han pejer og siger havd er det jeg siger det er en tissemand - og snakken går på drenge har en tissemand og piger en tissekone....
han tænker meget længe og siger faktisk ingen ting... vi stopper med at tegne og skal så spise.... og midt i maden siger han bare højt og tydeligt

MOAR HAR EN PISSEKONE en hvad sagde jeg (håbede jeg hørte forkert) en Pissekone siger han igen.... GRINER.... nej sagde jeg hurtigt imens både Jim og de store var ved at kaste op af grin det hedder en tissekone, men nu grinede de andre jo af ham så han fortsatte med at holde på hvad han mente det hed...:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

Tullebobs

:)):))

Hi hi - ja når man hører forkert...

Kh Trine som altså tisser (kun mænd der pisser, men det hedder selvfølgelig heller ikke en pissemand, selv om det måske ville være meget passende;))

Anmeld

24. april 2008

lonemus

:)):)):)):)):)):)):))

Jeg griner stadig.....:)):)):)):)):))...har helt ondt i maven...:)):)):)):)):))

Hvor er han bare kær (L):)):)):)):)):)):))

Anmeld

24. april 2008

Mathilde

8DHvor er han herlig...

Super skøn knægt du har der:) en fin omfortolkning af en tissekone;)

Anmeld

24. april 2008

MorCamilla

Så sødt - selv om det er et grimt udtryk at bruge... Børn har deres helt egen mening om hvad ting hedder... 8D 8D

Anmeld

25. april 2008

SaNiNa

8D Hihi hvor sødt... det jo lige før han er klart til blomsterne og bierne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.