Trist sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.241 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Moonshine

Jeg siger det bare som det er. Min kæreste og jeg slog op for noget tid siden og jeg havde en anden. Vi var bare perfekte sammen seksuelt - Det var fantastisk. Dog var vi psykisk fuldstændigt uforenelige på trods af at vi var meget forelskede, så det gik galt til sidst.

Jeg er nu sammen med min første kæreste igen, men ja.. Det er som om vores sexliv er dødt lidt siden jeg havde den anden.. I hvert fald for mig... Jeg kan ikke rigtig mærke så meget når det bare er ind ud sex.. Og det kunne jeg VIRKELIG med den anden...

Det går mig lidt på og overvejer hvorvidt jeg er den eneste der går rundt og har det sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

mariamiss6

nøøøh tror nu ikke du er den eneste.... har du prøvet at snakke med ham, om at du måske godt kunne tænke dig i sexede på en lidt anden måde?

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

Hejsa!

Nu kender jeg ikke til dit problem, da jeg uden problemer kan mærke min kæreste.... Ikke at hans tisser er kæmpe stor, tror skam den er meget alm, men jeg tænder vildt og inderligt på ham, og bare det tror jeg gør utrolig meget....

Siger ikke at du ikke tænder på din kæreste, men måske i skulle prøve nogen ting af som tænder dig.... Nye stillinger, nye steder eller noget helt 3....

Det kan igen være svar på at du beder kunne mærke ham den anden, det hele var nyt og spændende....

Jeg har da før været sammen med fyre hvor jeg har lagt og tænkt, hmmm er vi ik snart færdige for det her får jeg da intet ud af? Men når jeg så bagefter har tænkt over det, så er det egentlig mest af alt fordi enden manden eller det vi gjorde ikke tændte mig...

Derimod min forlovede, namme nam jeg elsker at have sex med ham.... Både fordi det er smadder frækt, og fordi han lige ved hva der tænder mig!

Håber du forstår hva jeg mener....

Kram fra Louise

Anmeld

10. december 2009

Isabeau

Jeg ved ikke om jeg har på samme måde som dig, altså ikke kan mærke noget, men sex gør heller ikke det vilde for mig mere.

Min mand og jeg havde en "pause" fra hinanden for 1 års tid siden, hvor jeg fandt frem til en gammel kammerat, som bare kunne det der! Vi var kun bollevenner, og så nok hinanden hver anden, 3. dag. Jeg ELSKEDE det simpelthen!

Men det var kun sex og min kæreste, som nu er min mand; ja, jeg elskede ham mere, så vi fandt sammen igen, giftede os og fik en datter (Jep, det var et travlt år) Men siden tøsen kom ud d. 21. sep. har vi kun været sammen 3 gange. Det er ikke det samme mere. Om det er fordi jeg har født, ved jeg ikke? Måske mistet noget følelse? Eller om det er fordi jeg er mere "optaget" af min datter...? Aner det ikke, for sådan noget som at sidde og holde i hånd og kysse lidt og kramme - det elsker jeg mere nu. Det gør vi mere nu Sex´en kommer nok, men er spændt på at se om det blir´ som før. For der kunne vi sagtens være sammen flere gange om ugen Min mand er også den eneste som nogensinde har kunne give mig en orgasme. Min bolleven kunne ikke - det klarede jeg selv bagefter Men stadigvæk var det kanont!

Men som sagt; valgte kærligheden til min mand og har ikke fortrudt det

Anmeld

10. december 2009

hc=k

Altså man skal jo ikke have sex hvis man ikke har lyst.

Jeg har haft det på samme måde med min kæreste, men jeg snakkede med ham om det og vi fandt hurtigt ud af hvad vi kunne gøre ved det. N u har vi det bare super

Anmeld

10. december 2009

Valle81

Kan kun sige at ansvaret for et godt sex liv også er dit.

I er nødt til at snakke sammen om det, prøve jer frem, fortælle hvad i godt kan lige hver i sær, prøve nye ting osv.

Din mand kan jo ikke tænke sig til at du nok ikke kan mærke så meget lige i den stilling eller den. Vi er alle forskellige. Der er stillinger hvor jeg ikke kan mærke min kæreste så meget og andre hvor jeg kan sindsygt meget. Og vi snakker meget om det og prøver mange ting af, for at finde det der fungere hver i sær og sammen for os.

Fx, synes jeg ikke missionæren er den fedeste rent sådan at mærke noget, men den gør meget for min kæreste og jeg kan godt lide intimiteten ved den, men han ved det ikke gør "dså meget" for mig så vi udvider stillingen eller også vælger han en stilling bagefter hvor han ved det gør meget for mig.

held og lykke

Og huske at nøgle til et godt sexliv er KOMMUNIKATION:0)

Anmeld

10. december 2009

4xGreve

Jeg kom sammen med en fyr for nogen år siden, og han var en rigtig sød og dejlig fyr og til at starte på var vores sex-liv dejligt men efter nogen tid, nogen problemer og min opdagelse for at der faktisk eksisterede andre fyre og at han måske ikke lige var den begyndte vores sex-liv at gå rigtig meget ned af bakke, jeg tog aldrig intertativ, jeg var ikke rigtigt en del af samlejen og hvis jeg var så var det fake fordi jeg var en smule bange for ham og kunne på ingen måder mærke ham...

Tror det handle meget om det psykiske, og hvordan man føler for personen som man er sammen med, hvor tankerne er henne, osv.

Knus Stina der heldigvis har fundet sin perfekte mand

Anmeld

10. december 2009

DK

95% af alt "sexen" foregår i hovedet! Så hvis du ikke kan mærke noget, så er det nok fordi dit hoved er slukket, og der kan din kæreste jo hverken gøre fra eller til.

Prøv at fokusere lidt mere på dig selv, har du lyst? hvad tænker du på når i har sex, osv. Ingen mand kan tænde dig, hvis du ligger og overvejer hvad du skal have på madpakke næste dag.

jeg ved godt det er hårdt og træls.. men sådan er det desværre...

Anmeld

10. december 2009

Moonshine

Tror jer af jer der siger det er psykisk har meget ret!! Ham den anden jeg havde så jeg kun hver 14 dag, og det var jo nyt og spændende og jeg var meget forelsket i ham... Han kunne heller ikke få mig til at komme, men det var bare fantastisk alligevel.

Min nuværende kæreste kender mig virkelig godt, og han ved hvad jeg kan lide og han kan få mig til at komme super nemt. Men selve det at dyrke sex sådan "ordinary style" det er lidt dødt synes jeg - og jeg tror det er psykisk. Tror bare ikke jeg tænder nok på det vi laver fordi han er meget forsigtig og vil bare have jeg har det rart, hvor ham den anden virkelig bare hele tiden fortalte mig hvor vildt jeg tænbdte ham og jeg kunne mærke på ham hvor meget han ville have mig og det tændte mig helt vildt.

Tror jeg skal have en snak med kæresten om at jeg godt kunne tænke mig at han bliver bedre til at vise når det tænder ham og at det godt må være lidt vildt og svedigt ind imellem

Anmeld

10. december 2009

lillemig28

Hejsa tror det er vigtig at man er ærlig over for hinanden,hvad man tænder på ,vi har et kanon sexliv som bare fungered fra første gang vi var sammen,nogen passer bare ikke sammen seksuelt,og det kan godt ødelægge et forhold,min mands eks kone da fungerede det bare ikke,selvom de var sammen i 7 år sex det var bare noget det skulle overståes ,og det var jo ikke holdbart for nogen af dem,så sker det også tit utoskab,hvis ikke man får problemet løst så held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.