hurtig hurtig fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. december 2009

katjabt

det startede med plukveer den 6.dec, ca kl 7 om morgenen og det fortsætter sådan hele dagen det gør ikke ondt så tænker ikk så meget over det. jeg tog på besøg ved min moster, på mac donals ca kl 16.. kørte til ouh kl 17.30 da det var begyndt at bide en smule... kl 18. bliver jeg undersøgt er allerede 8 cm åben og vandtet går. så kommer jeg over på en fødestue går lidt rundt, ca 18.30 begynder presse veerene og kl 18.55 er min datter født..

3030g og 53 lang. det hele gik så hurtig kan næsten ikke forstå det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Lærke90

katjabt skriver:

det startede med plukveer den 6.dec, ca kl 7 om morgenen og det fortsætter sådan hele dagen det gør ikke ondt så tænker ikk så meget over det. jeg tog på besøg ved min moster, på mac donals ca kl 16.. kørte til ouh kl 17.30 da det var begyndt at bide en smule... kl 18. bliver jeg undersøgt er allerede 8 cm åben og vandtet går. så kommer jeg over på en fødestue går lidt rundt, ca 18.30 begynder presse veerene og kl 18.55 er min datter født..

Hold da op, ja det har da godt nok gået stærkt. Specielt også når du ikke har været så generet af smerter. Det er jo bare helt perfekt

STORT tillykke med den lille pige

Anmeld

10. december 2009

Mathilde

Hold da op det gik stærkt! Jeg kan godt forstå at du næsten ikke kan forstå det... Det lyder lidt som min fødsel til sidst og jeg har stadig svært ved at det gik så stærkt... Det var en voldsom adskillelse..

Stort tillykke med din lille pige

Anmeld

10. december 2009

lulle1985

STORT tillykke med den lille pige...

Anmeld

10. december 2009

Maise

katjabt skriver:

tillykke tillyke, total drømmefødsel

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

hold da helt op, nåede det at gå op for dig at du sku føde, når det gik så stærkt...

STORT TILLYKKE MED DEN LILLE PIGE..

knus karina 31+2

Anmeld

15. januar 2010

lotte32

Stort tillykke med bebsen  

sådan en fødsel vil jeg godt bestille

Anmeld

15. januar 2010

luckas-mor

hej

sikke en dejlig nem fødsel, uden store smerter eller lign.
hvor bestiller man sådan en, for det vil jeg da gerne så

KÆMPE stort tillykke med den lille prinsesse

natascha 35+4

Anmeld

15. januar 2010

lillemunk

Ja det lød dejligt nemt og hurtigt.
Stort tillykke Prinsessen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.