jeg vovede pelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

Mira0911

CarinaSD skriver:

Det var nemlig hva jeg gjorde .. Jeg tog mod til mig og friede til min kæreste på hans føzdag her d 7 dec .. og til mit held og glæde sagde han JA!!! heldige mig .. Så nu svæver jeg på de lyserøde skyer

Et stort tillykke med det... Har I så en dato... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

CarinaSB

MoarJ skriver:

Et stort tillykke med det... Har I så en dato... ?

Nej ikk endnu .. Jeg har sagt at jeg lige vil tabe en del af de kg jeg tog på da jeg var gravid ..

Anmeld

10. december 2009

M.O.A.R.

Hvor modigt!!

Kæmpe tillykke med det

Malene 21+2

Anmeld

10. december 2009

CarinaSB

Mange tak jeg tænkte at jeg altid syntes at det var mænd der friede .. men sådan skulle det ikk være hos os ..

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

Stort tillykke....

Jeg har selv lige givet min forlovede mit JA for ikke så vild længe siden, og datoen for bryllup er d 3 Juli 2010.... Så ved hvordan det er at svæve på en lyserød sky.....

Kram fra Louise 22+5

Anmeld

10. december 2009

CarinaSB

LouiseLarsen skriver:

Stort tillykke....

Jeg har selv lige givet min forlovede mit JA for ikke så vild længe siden, og datoen for bryllup er d 3 Juli 2010.... Så ved hvordan det er at svæve på en lyserød sky.....

Kram fra Louise 22+5

Eii hvor dejligt .. tillykke med det 

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

CarinaSD skriver:

Eii hvor dejligt .. tillykke med det 

Ja det er skønt.... Jeg er jo gravid nu, og skal føde først i april, så vi her besluttet at holde barnedåb sammetid... At holde to fester kort tid efter hinanden syntes jeg lidt er "spild af penge"

Anmeld

10. december 2009

DK

Hej

Jeg arbejder jo i en brudekjolebutik, og i skal bare huske at de fleste forretninger som ikke er kæder, som fx. Lilly, de har mellem 14-18 ugers levering på brudekjoler, hvis man altså ikke kan passe den str. drømmekjolen i butikken har!!

Så hvis man skal giftes til sommer er det en god ide at komme og kigge i januar/start februar. Så er hele kollektionen hjemme, og der er meget mere at vælge i mellem. Det gør ikke noget at man taber sig derefter, da alle kjoler kan syes mellem en og to str. ind, og det svarer til ca. 10 kg, hvad de færreste taber sig på et halvt åt.

Til dig der var gravid og skal føde i april og giftes til juli, så må du ikke vente for længe med at komme og kigge efter du har født. Jeg ved ikke hvor du bor, men i vores butik er der ofte brude der har små babyer med! Men du må ikke vente til juni fx. det er alt for sent!

Knus Ditte.

Jeg arbejder i www.askepot-modeller.dk Vi har kunder fra hele landet. Det er helt utroligt så langt folk kører af og til!

Anmeld

10. december 2009

CarinaSB

ja det kan jeg godt forstå .. jeg drillede per med at vi os kunne holde bryllup+ barnedåb .. men han var dog ikk enig ..

Anmeld

10. december 2009

CarinaSB

DK skriver:

Hej

Jeg arbejder jo i en brudekjolebutik, og i skal bare huske at de fleste forretninger som ikke er kæder, som fx. Lilly, de har mellem 14-18 ugers levering på brudekjoler, hvis man altså ikke kan passe den str. drømmekjolen i butikken har!!

Så hvis man skal giftes til sommer er det en god ide at komme og kigge i januar/start februar. Så er hele kollektionen hjemme, og der er meget mere at vælge i mellem. Det gør ikke noget at man taber sig derefter, da alle kjoler kan syes mellem en og to str. ind, og det svarer til ca. 10 kg, hvad de færreste taber sig på et halvt åt.

Til dig der var gravid og skal føde i april og giftes til juli, så må du ikke vente for længe med at komme og kigge efter du har født. Jeg ved ikke hvor du bor, men i vores butik er der ofte brude der har små babyer med! Men du må ikke vente til juni fx. det er alt for sent!

Knus Ditte.

Jeg arbejder i www.askepot-modeller.dk Vi har kunder fra hele landet. Det er helt utroligt så langt folk kører af og til!

uhh tak for det .. har været inde og lure .. og hold da op nogle flotte kjoler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.