Måske lave nogle lidt mere realistiske aftaler? Hvis han skal reparere hans scooter, så er det da klart at han ikke kan nå noget på 2 min. og at han derfor kommer til ikke at overholde jeres aftaler. Og hvis han ikke er vant til en hel dag med dig, så prøv og start med at i skal være sammen fra kl. 10 til 14 f.eks. Mange mænd har slet heller ikke det samme behov for at kigge deres dame ind i øjnene en hel dag, som vi kvinder har. Prøv at spørg ham hvad han kan tænke sig, og hvad han tror han kan overholde og hvad der er realistisk, og så tag den derfra. Måske kan han så vænne sig til det, og klare længere og længere tid uden at blive forstyrret af lyst til at være sammen med gutterne? Du får nok aldrig en hjemme-mand ud af ham der, og det lyder heller ikke til at han er så gammel, så måske skal du bare sætte nogle lidt mere realistiske krav??
Jeg ved godt det er pisse surt, men altså... jeg forestiller mig at han altid har været sådan, undtagen måske de første par meget meget forelskede mdr.?
Anmeld