Aftenvagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2009

mukka88

Hey piger 

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper og arbejder som aften vagt i hjemmeplejen! Mig og kæresten har snakket om at gå i gang med projekt baby!! WUUHHUUU Meeen kom til at tænke på om der er nogle af jer der har afaringer med at have barn og arbejde om aftenen. skal så siges at jeg kun arbejder 28 timer, da tillæggende er gode om aftenen den ene uge arbejder jeg Mandag,tirsdag,( Fri onsdag og torsdag) fredag,lørdag,søndag, og den anden uge arbejder jeg onsdag,torsdag  

Håber der er nogle af jer der har nogle afaringer med dette? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Pia

Jeg arbejde selv som ssh'er i blandet vagter..

Der er fordele og ulemper ved aftenvagte..

Det gode er at barnet ikke behøver og blive afleveret tideligt i dp og bh.. Det dårlige der ved er jo at de skal afsted ( så du skal alligevel "tidelig" op efter en av), for manden kan nok ikke nå hjem inden du møder..

En anden god ting er at når jeg arbejder aftenavgt, så får jeg lavet en masse inden jeg skal på arbejde, hvilket betyder at når jeg har fri dage kan mine børn også holde fri og jeg skal ikke tænke på indkøb, rengøring, vasketøj osv, for det har jeg klaret inden mine fridage...

Så tror i bund og grund det er en temperament ( staves) sag..

Kh Pia.

Anmeld

9. december 2009

Mor til Frederic og Freya

mukka88 skriver:

Hey piger