Mac donalds i går aftes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. april 2008

Pia.

Mikkel havde anden sidste gang, inde svømningen slutter helt, i går og det betød at man måtte invitere sin familie med i vandet, vi tog alle sammen med i svømmehallen (jeg blev dog på land;)) bagefter ville de rigtig gerne på mac donalds .... AARRR tænkte jeg nu kommer jeg virkelig på en prøve... men næ nej, en kyllinge salat og en Cola light blev det til og da de andre skulle have sunday ice til dessert drak jeg en smooties... - havde godt nok svært ved at holde fingre fra de brand varme lækre pomfritter men jeg gjorde det, og jeg var super stolt da vi tog hjem....

Knus Pia, som har klaret en af de hårde prøver ved at være på sundhedskur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

SaNiNa

Det ski da bare rigtig gode... det er vildt svært at holde sig fra de søde sager i starten af... tager hatten af for dig...

har faktisk aldrig prøvet deres salater er ikke så vil med tomat feta og sådan noget... men er de gode?
vi få mest sun set...

Anmeld

24. april 2008

Mathilde

Det lyder rigtig hyggeligt at i alle var sammen i svømmehal. Hvorfor blev du på land?

Hvor er det bare flot klaret Pia:) Du er sgu super sej!!!

Hatten af for dig:))

Anmeld

24. april 2008

Pia.

jeg er heller ikke så vild med tomater, men du skulle nu prøve den med kylling den er super god....

ååå ja SunSet det er bare lige os.... mums... vi har ingen sunset her nede... men min mand og jeg køre ind imellem ud på kæreste tur bare for at spise på sunset... det smager super lækkert... elsker især smagen af deres ovnstegte pomfritter....og det bagetflute med kylling.... nøøøj det kunne jeg godt spise lige nu....:P

Anmeld

24. april 2008

Pia.

Mathilde skriver:

Det lyder rigtig hyggeligt at i alle var sammen i svømmehal. Hvorfor blev du på land?

Hej søde...

Jeg er ikke den store vand hund - en smule vandskræk kan man vel kalde mig.... kan ikke svømme og nyder ikke syntes af mig selv i for lidt tøj offentligt... ;)

Knus Pia, gift med en vand hund og født tre af slagsen....

Anmeld

24. april 2008

Mathilde

PiaR skriver:

Mathilde skriver:

Hej søde...

Jeg er ikke den store vand hund - en smule vandskræk kan man vel kalde mig.... kan ikke svømme og nyder ikke syntes af mig selv i for lidt tøj offentligt... ;)

Knus Pia, gift med en vand hund og født tre af slagsen....

Åh okay:)

Knus Mathilde, som heller ikke bryder sig om at vise sig offentligt i badetøj;)

Anmeld

24. april 2008

Tullebobs

Du er SEJ! :) Deres kyllinge salat er faktisk rigtig god - og nu er der jo osse den nye burger/sandwich 'OL et eller andet' - og den har en fedtenergiprocent på under 30% - har ikke smagt den, men det er dejligt med flere lødige alternative på McD. kram fra Trine, som bliver så sulten af alt den her snak om mad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.