Delvis friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.610 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. december 2009

MissSophie

Hej alle

Min kæreste og jeg har ikke barn endnu, men vi arbejder på sagen  Jeg er studerende og min kæreste skal til at tage en ny uddannelse og bliver derfor lærling. Jeg har forgæves prøvet at finde nogle oplysning om indtjeningsgrænse for at få en delvist betalt vuggestueplads. Er der nogle af jer, der har erfaringer med dette? Vi bor i Århus kommune

Vh. Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Valle81

MissSophie skriver:

Hej alle

Min kæreste og jeg har ikke barn endnu, men vi arbejder på sagen  Jeg er studerende og min kæreste skal til at tage en ny uddannelse og bliver derfor lærling. Jeg har forgæves prøvet at finde nogle oplysning om indtjeningsgrænse for at få en delvist betalt vuggestueplads. Er der nogle af jer, der har erfaringer med dette? Vi bor i Århus kommune

Vh. Sofie

Man kan tilskud til pasning hvis den samlede husstandsintægt er under 480.000 kr.

Jo lavere indtjening, jo højrere tilskud.

Christina

Anmeld

9. december 2009

Christinahr

MissSophie skriver:

Hej alle

Vh. Sofie

https://www.borger.dk/selvbetjening/sider/fakta.as px?sbid=14964

Her er et udregningsprogram

Anmeld

9. december 2009

4xGreve

MissSophie skriver:

Hej alle

Vh. Sofie

altså nu bor vi i randers kommune og på deres hjemme side kan man beregne en ca. beregning om hvor vidt man kan få fri-plads så prøv at gå ind på din kommunes hjemmeside

Anmeld

9. december 2009

SHERO

det var hvad jeg fandt på århus kommunes hjemmeside, håber det hjælper... :-)

http://www.aarhuskommune.dk/portal/borger/familie_boern/pasning_og_fritid/pladser_og_takster/takster

Anmeld

9. december 2009

Sara.

Jeg bor i Århus og er på su... min kæreste er voksen lærling (udbetalt 11.000) vi betaler ca 2000 om mdr for vuggestue

Anmeld

10. december 2009

MissSophie

lærkes_mor skriver:

Jeg bor i Århus og er på su... min kæreste er voksen lærling (udbetalt 11.000) vi betaler ca 2000 om mdr for vuggestue

Takker for alle svarene!  Tror at vores situationer er de samme så, for han bliver også voksen lærling. Jamen det var rart at vide, hvad man skal regne med. Håber snart der sker noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.