Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frederic's moar skriver: Syntes det er lidt tidlig han begynder at prøve hvad han vil være, når han bliver stor.... Ej måtte lige dele hans sælger billeder fra i morges, han virker meget overbevisende... 1. Han rente igår rundt med hans målebånd og målte hist og pist, han syntes så også lige hans tunge skulle tjekkes... 2. Imorges leged han sej sælger med mors ur på arm og mors arbejds mobil og fik en meget sur kunde i tlf. 3. Snakker godt for sælge sin vitaminpille... 4. Nå mor.. vil du have din mobil og ur tilbage? Fik den solgt... 5.Nogen der vil smage min luft-suppe? Kok kunne jeg også blive, god til at røre.. 6. Eller elektrikker, for skal da lige spænde skruen ordenligt i stik-kontakten.
Syntes det er lidt tidlig han begynder at prøve hvad han vil være, når han bliver stor.... Ej måtte lige dele hans sælger billeder fra i morges, han virker meget overbevisende...
1. Han rente igår rundt med hans målebånd og målte hist og pist, han syntes så også lige hans tunge skulle tjekkes...
2. Imorges leged han sej sælger med mors ur på arm og mors arbejds mobil og fik en meget sur kunde i tlf.
3. Snakker godt for sælge sin vitaminpille...
4. Nå mor.. vil du have din mobil og ur tilbage? Fik den solgt...
5.Nogen der vil smage min luft-suppe? Kok kunne jeg også blive, god til at røre..
6. Eller elektrikker, for skal da lige spænde skruen ordenligt i stik-kontakten.
Ej en charmebøf og hvor er han bare lækker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Misjelle skriver: Ej en charmebøf og hvor er han bare lækker
kan kun give dig ret...
Herlig er han, kan slet ikke lade være med at tage billeder af ham og vise dem til verden...
Frederic's moar skriver: kan kun give dig ret... Herlig er han, kan slet ikke lade være med at tage billeder af ham og vise dem til verden...
Det kan jeg godt forstå med sådan en lækkermås . jeg er også mor-papparazi når det kommer til min lille guldklump
Misjelle skriver: Det kan jeg godt forstå med sådan en lækkermås . jeg er også mor-papparazi når det kommer til min lille guldklump
også her...
Mange af de mærkelige ting og udtryk de laver og gør, kommer jo ikke igen...
Frederic's moar skriver: hvor sødt... Her kan han også rende rundt med et litermål og en opvaskebørste og 'vaske' gulv. Helt klart de nok kommer på udsalg...
hvor sødt...
Her kan han også rende rundt med et litermål og en opvaskebørste og 'vaske' gulv.
Helt klart de nok kommer på udsalg...
Hehe så slipper du da for gulvvaskeri
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128