8 mdr og sidste sp besøg :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Moar'en

Dejligt med et godt sp besøg, her kommer de også når han bliver ældre.

Det er nogle dejlige store unger i har jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Misjelle

Mammi ,,, skriver:

Gik rigtigt fint , han gav den max gas   Her laver man heller ikke boel prøve men noget der ligner og han bestod med glamour ...  Han har taget endnu et hop på vægtkurven og vejer nu 10.7 kg og er 78 cm lang ,, Hovedet var også vokset lidt mere end efter bogen :0( så det ville hun lige tjekke op på ,, Men som hun siger når hele drengen springer kurven er hovedet da også nød til at følge med

Sikke en dejlig, stor og ikke mindst lang dreng du har dig . Hvorfor er man opmærksom på det med hovedomkreds? Synes når man ser på ham at det ser ud som det passer helt perfekt til Alexander, synes overhovedet ikke det virker stort, men selvfølgelig skal man være opmærksom.

Anmeld

9. december 2009

Diana...

MoarJ skriver:

Okey... Sjovt Silkeborg Kommune har, de siger jo der skal spares alle steder...

Det var godt nok længe. Hvor tit har du så besøg?

Jeg kender et par stykker i silkeborg og de har altså ikke SP så længe. de havet sidste besøg ved 8 mdr.

Men det kommer vel os and på hvor meget man bruger sin SP. Jeg har aldrig rigtig brugt min så jeg har ikke set hende siden dagen før Lucas blev 6 måneder og skal heller ikke se hende igen kun hvis jeg får brug for det selv.

Anmeld

9. december 2009

Diana...

Mammi ,,, skriver:

Gik rigtigt fint , han gav den max gas   Her laver man heller ikke boel prøve men noget der ligner og han bestod med glamour ...  Han har taget endnu et hop på vægtkurven og vejer nu 10.7 kg og er 78 cm lang ,, Hovedet var også vokset lidt mere end efter bogen :0( så det ville hun lige tjekke op på ,, Men som hun siger når hele drengen springer kurven er hovedet da også nød til at følge med

Han er altså bare LÆKKER og snart større end Lucas ;-)

godt alt er som det skal være og det med hoved det er sikkert ikke noget du skal bekymre dig om, det er sikkert ingen ting.

Kram.

Anmeld

9. december 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Sikke en dejlig, stor og ikke mindst lang dreng du har dig . Hvorfor er man opmærksom på det med hovedomkreds? Synes når man ser på ham at det ser ud som det passer helt perfekt til Alexander, synes overhovedet ikke det virker stort, men selvfølgelig skal man være opmærksom.

Hans hoved passer ogspå fint til kroppen  Men det er vokset for hurtigt på 4 mdr ,,  Har lige haft ham gos lægen og hun siger hans hoved er størrer end gennemsnittet men Alexander er større end gennemsnittet ,,,   Hovedet følger den kurve det hele tiden har gjort så hun mener ikke der er fare på færde ,,,  Syntes blot jeg skulle komme i jan igen og få det kontrolleret  Ih hvor kan man være bekymret for de små guldklumper hele tiden ,,

Anmeld

9. december 2009

Mca<3

DianaMoar skriver:

Han er altså bare LÆKKER og snart større end Lucas ;-)

godt alt er som det skal være og det med hoved det er sikkert ikke noget du skal bekymre dig om, det er sikkert ingen ting.

Kram.

Nej det er nok ingen ting som du siger ,,, Han har fulgt den samme kurve hele tiden så alt er nok i bedste orden ,,,   Ja han bliver en stor gut men Casper vejede 1 kg mere da han var 8 mdr

Anmeld

9. december 2009

Mira0911

DianaMoar skriver:

Det var godt nok længe. Hvor tit har du så besøg?

Jeg kender et par stykker i silkeborg og de har altså ikke SP så længe. de havet sidste besøg ved 8 mdr.

Men det kommer vel os and på hvor meget man bruger sin SP. Jeg har aldrig rigtig brugt min så jeg har ikke set hende siden dagen før Lucas blev 6 måneder og skal heller ikke se hende igen kun hvis jeg får brug for det selv.

Det er meget forskelligt hvornår hun kommer... til tider går der 2 mdr før hun kommer...

Sp'er har hver deres mening, hende jeg har her, hun kommer så længe det er muligt fra kommunens side... Snakker tit med en moder som har samme sp, hun er kun glad for at sp'en kommer tit...

Af og til sker det da at jeg ringer til sp, fordi det haster, men det vil jeg ikke uddybe i så åbent et forum...

Anmeld

9. december 2009

MoarViborg

Mammi ,,, skriver:

Hans hoved passer ogspå fint til kroppen  Men det er vokset for hurtigt på 4 mdr ,,  Har lige haft ham gos lægen og hun siger hans hoved er størrer end gennemsnittet men Alexander er større end gennemsnittet ,,,   Hovedet følger den kurve det hele tiden har gjort så hun mener ikke der er fare på færde ,,,  Syntes blot jeg skulle komme i jan igen og få det kontrolleret  Ih hvor kan man være bekymret for de små guldklumper hele tiden ,,

Ej hvor skønt du lige fik lidt ro på igen! Men ja, bekymringer slipper vi nok ikke for de næste maaaaaaange år  Det er vel nok det værste ved at blive forældre - den der konstante angst for om alt nu ikke er som det skal være, eller om der skal ske de små pus noget!

Men godt han er sund og rask!

Anmeld

9. december 2009

Misjelle

Mammi ,,, skriver:

Årh det var godt du lige fik en andens ord på også så man kan få lidt ro . Min SP sagde også at hans hovede havde taget et spring op, men det lagde jeg slet ikke noget i. Jeg vidste heller ikke det kunne forsage problemer. Men jeg er sikker på hun havde sagt hvis jeg skulle være nervøs eller opmærksom på noget.

Anmeld

10. december 2009

Mca<3

MoarViborg skriver:

Ej hvor skønt du lige fik lidt ro på igen! Men ja, bekymringer slipper vi nok ikke for de næste maaaaaaange år  Det er vel nok det værste ved at blive forældre - den der konstante angst for om alt nu ikke er som det skal være, eller om der skal ske de små pus noget!

Men godt han er sund og rask!

Tak   Ja det er helt uhyggeligt men den angst  Men internettet gør det altså heller ikke bedre  Man bliver jo skræmt fra vid og sans ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.