Leander vs. trip trap højstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Mussen2

Lad mig høre om jeres erfaringer med disse højstole. Jeg skal have købt en i nærmeste fremtid.

Julehilsner herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi har købt en leander. Snakkede meget frem og tilbage med ekspedienten og hun sagde at den ene ikke var bedre end den anden, så vi valgte udfra design.

Anmeld

9. december 2009

Ranarupta

Vi skal have en Trip Trap.

Det har vi valgt på baggrund af, at at mine forældre har haft det til mine 3 yngre søstre og den falder i vores smag - funktionelt og designmæssigt.

Anmeld

9. december 2009

Sisley

Jeg synes Leanderstolen er rigtig flot og den står på vores ønskeseddel til jul. Jeg tror dog også det er et fedt, om man vælger den eller Trip Trap.

Anmeld

9. december 2009

hc=k

Vi har en gammel trip trap så  jeg tror ikke lige jeg kan sammenligne hehe

Anmeld

9. december 2009

vatten

Jeg ved ikke noget om Leanderstolen, men jeg kunne forestille mig, at det var et design, man blev træt af i længden. Tripp Trapp er jo nærmest en klassiker, så den tror jeg ikke, man bliver træt af på samme måde.

Men hvis barnet kun skal bruge stolen 3-4 år til det kan sidde på en almindelig stol, er det designmæssige jo ikke så vigtigt. Det er nok mere, hvis stolen skal bruges i 10 år og måske gå i arv til en mindre søskende.

Anmeld

9. december 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
vatten skriver:

Jeg ved ikke noget om Leanderstolen, men jeg kunne forestille mig, at det var et design, man blev træt af i længden. Tripp Trapp er jo nærmest en klassiker, så den tror jeg ikke, man bliver træt af på samme måde.

Men hvis barnet kun skal bruge stolen 3-4 år til det kan sidde på en almindelig stol, er det designmæssige jo ikke så vigtigt. Det er nok mere, hvis stolen skal bruges i 10 år og måske gå i arv til en mindre søskende.

Både trip trap stolen og leander kan jo bruges gennem hele barndommen, og er en rigtig god ide at bruge da fodstøtten kan flyttes ned, syntes da heller ikke selv at der er noget værre end at sidde et sted hvor man ikke kan nå jorden Derudover syntes jeg at leanderstolen ikke ser så stor ud som trip trap, hvilket er en fordel når vi har et lille køkken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.