Er i klar? (januar)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. december 2009

MaleneG

Hej januar tøser

Er i ved at være klar til de små skal ankomme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Nemesis

jaaa så småt..dvs alt materielt er klart, men jeg er ikke mentalt klar.

Jeg har jo født for tidligt de 2 andre gange og lægerne mener jo jeg heller ikke denne gang kommer til termin..meeen jeg har noget blandende følelser hvad det angår.

Egentlig vil jeg gerne have min krop igen, så jeg kan slippe for den kroniske urinvejsinfektion og et immunforsvar der er helt i bund, men samtidig så passer det tidsmæssigt bare slet ikke i denne måned!

På lørdag er jeg 34+4 og dermed er første mentale milepæl nået - det var nemlig der jeg fødte sidt.

Ugen efter (hvis jeg kommer så langt) vil det være første gang jeg oplever at være gravid så længe.

Så til dels klar må vel være det rigtige svar.

:-) Sisse 34+1

Anmeld

9. december 2009

SHERO

Tjah tror jeg er ved at være der, har lige købt de sidste vigtige ting i dag, og resten har jeg fået lovning på som barselsgave af familie, så hjemmet er ved at være klar. Men om jeg er mentalt klar kan jeg sgu ikke helt finde ud af   synes det er hårdt at tænke på det kan ske når som helst og man måske ikke får holdt jul som planlagt osv  Meeen tager det som det kommer (dog helst mellem jul og nytår hehe) og er egentlig ved at være ret så træt af den tunge mave og smerterne i lænden...

Anmeld

9. december 2009

MaleneG

ladydan1 skriver:

jaaa så småt..dvs alt materielt er klart, men jeg er ikke mentalt klar.

Jeg har jo født for tidligt de 2 andre gange og lægerne mener jo jeg heller ikke denne gang kommer til termin..meeen jeg har noget blandende følelser hvad det angår.

Egentlig vil jeg gerne have min krop igen, så jeg kan slippe for den kroniske urinvejsinfektion og et immunforsvar der er helt i bund, men samtidig så passer det tidsmæssigt bare slet ikke i denne måned!

På lørdag er jeg 34+4 og dermed er første mentale milepæl nået - det var nemlig der jeg fødte sidt.

Ugen efter (hvis jeg kommer så langt) vil det være første gang jeg oplever at være gravid så længe.

Så til dels klar må vel være det rigtige svar.

:-) Sisse 34+1

Så krydser jeg fingre for at du får lov til at gå hvertfald til uge 37

Anmeld

9. december 2009

Nemesis

MaleneG skriver:

Så krydser jeg fingre for at du får lov til at gå hvertfald til uge 37

Altså hvis jeg endelig skal gå så langt, så vil jeg hellere have hun bliver derinde til datoen for kejsersnittet i uge 38. Det er i midten af januar.

Måske det Er anderledes denne gang når det nu denne gang er en pige (ja ja og DET tror jeg selv på - ironisk sagt)

men nu går jeg på barsel fra fredag af....så alene det er jo noget nyt, for har ikke nået det de andre gange, så det glæder jeg mig da til at opleve.

:-) Sisse

Anmeld

9. december 2009

MaleneG

ladydan1 skriver:

Altså hvis jeg endelig skal gå så langt, så vil jeg hellere have hun bliver derinde til datoen for kejsersnittet i uge 38. Det er i midten af januar.

Måske det Er anderledes denne gang når det nu denne gang er en pige (ja ja og DET tror jeg selv på - ironisk sagt)

men nu går jeg på barsel fra fredag af....så alene det er jo noget nyt, for har ikke nået det de andre gange, så det glæder jeg mig da til at opleve.

:-) Sisse

man har lov at håbe

Anmeld

9. december 2009

Mullemus86

Her er alle de vigtige ting klar, mangler lige et på småting.. Men, er bare SÅ klar! Han må meget gerne snart komme ud, er træt af at være gravid og SÅ utålmodig efter at se ham  Han må selvfølgelig gerne vente til 37+0, da det jo så ikke længere er for tidligt.. Og han så kan nå at vokse lidt mere

Er jeg den eneste der savner, at være alene i sin krop? Glæder sig til at blive "mobil" igen?

/Alice 35+4

Anmeld

9. december 2009

MaleneG

Mullemus86 skriver:

Her er alle de vigtige ting klar, mangler lige et på småting.. Men, er bare SÅ klar! Han må meget gerne snart komme ud, er træt af at være gravid og SÅ utålmodig efter at se ham  Han må selvfølgelig gerne vente til 37+0, da det jo så ikke længere er for tidligt.. Og han så kan nå at vokse lidt mere

Er jeg den eneste der savner, at være alene i sin krop? Glæder sig til at blive "mobil" igen?

/Alice 35+4

nej du er bestemt ikke den eneste som ønsker sin krop tilbage for sig selv.. eller ihvertfald maven, brysterne bliver jo trods alt lavet om til madpakker

Men savner at kunne se mine fødder, så jeg ved hvor dælen de bliver sat hen

Anmeld

9. december 2009

SabinaS

Er så klar.. nu har jeg jo 5 uger til termin endnu, men for pokker hvor jeg glæder mig til at se den lille.

Tror aldrig jeg kan blive klar til fødslen, men den er vel uundgåelig

Håber også jeg en dag får min gode gamle krop tilbage, i hvert fald næsten intakt

Sabina 35+0

Anmeld

10. december 2009

MaleneGærup

Ja tror ikke jeg bliver mere klar end jeg er nu, for helt forberedt bliver man vel aldrig. Nogle gange har jeg det som om det slet ikke er plads til mig i min krop, så det bliver da dejligt at blive alene igen, men tror da også jeg kommer til at savne asen og masen i maven.

Malene- termin 2/1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.