1 af hver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken rækkefølge kom jeres børn i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

852 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Ja det skal da ikke være en hemmelighed at hvis vi skal have flere børn engang så kunne jeg godt tænke mig en pige, så vi havde en af hver. Men til jer der har flere børn, i hvilken rækkefølge kom de i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

hc=k

Jeg har det som dig hehe. Jeg stemte blankt da jeg jo ikke har flere børn og nu kan jeg se at der åbenbart ikke er nogle der først har fået en dreng og så en pige, men fat mod. Min søster venter en pige og har en dreng i forvejen

Anmeld

9. december 2009

Benjamin09

Syntes bare at de fleste jeg kender der har fået en dreng først, også får en til. Men skulle der komme en dreng mere er han mere end velkommen

Anmeld

9. december 2009

LotteN

Marianne.risom skriver:

Syntes bare at de fleste jeg kender der har fået en dreng først, også får en til. Men skulle der komme en dreng mere er han mere end velkommen

men veninde har fået en pige efter hun fik dreng. og jeg selv har en storebror - så der er håb derude...tihi

Anmeld

9. december 2009

Benjamin09

LotteN skriver:

men veninde har fået en pige efter hun fik dreng. og jeg selv har en storebror - så der er håb derude...tihi

Det er da dejligt at høre, men der jo heldigvis også lang tid til, da Benjamin kun er 4 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.